Vil du købe CNC PCB Router

R

rongo024

Guest
Jeg vil gerne købe CNC PCB Router maskine fra Kina, specielt fra Shenzhen. For når vi vil gå til Kina ville det være bedre for os at bo på Kina. Så kan nogen oplyse mig nogle nyttige link eller en virksomhed, der fremstiller CNC PCB router i Shenzhen. Min e-mail aurangozeb@gmail.com

[Quote = rongo024] Jeg ønsker at købe CNC PCB Router maskine fra Kina, specielt fra Shenzhen. For når vi vil gå til Kina ville det være bedre for os at bo på Kina. Så kan nogen oplyse mig nogle nyttige link eller en virksomhed, der fremstiller CNC PCB router i Shenzhen. Min e-mail aurangozeb (at) gmail.com [/quote] Hej, glad for at hjælpe dig. Vores virksomhed er JCUT CNC-udstyr CO.LTD. Vi har flere PCB cnc router modeller, og de mest populære er JCUT-3030. Hvis du kan lide, bedes du venligst tjekke link: http://www.alibaba.com/product-gs/286732942/PCB_CNC_Router.html . Ethvert spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig. Ser frem til din tidlige svar. Mine kontaktoplysninger: email: jcutcnc@live.cn msn: jcutcnc@live.cn Skype: lasercncmachine Yahoo: jcutdoris@yahoo.com Gmail: jcutdoris@gmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back