Virkning af XOR-port på denne bane? Please hjælp!

C

cadenceUK

Guest
Kunne nogen 1 detaljer om bearbejdning af dette kredsløb? særligt om effekten af ​​XOR gate og transisters!
 
er d ckt 2 meget cmplicated?? i jst spurgte wether o / p af XOR vil påvirke den vigtigste o / p? Jeg mener .. vil transister tun on / off afhængigt gør / p af XOR?
 
Hvad er trekant komponent med AB-indgange? Trekant med enkelt input? Hvorfor den lave indgangssignaler er 1V (ikke 0V).
 
Jeg tror o / p af porten vil helt sikkert påvirke den generelle ud satte jeg tror, ​​jeg er nogle hvad kompliceret
 
Det tringle komponent er en XOR gate og jeg ønsker at øge drevet af kredsløbet i tilfælde af modsat bit købsmønster! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 37 sekunder: [/color] [/size] og trianlge med en enkelt indgang er en simpel buffer / inverter! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 minut: [/color] [/size] plz antager det lave niveau som 0 volt! da jeg gav disse 2 leverancer blot for at give modsatte indgange! Tak!
 
Jeg ønsker at øge drevet af kredsløbet i tilfælde af modsat bit købsmønster!
Du mener du ønsker at øge højt niveau kørsel evne XOR? Fordi for modsat input mønster XOR output er høj.
en simpel buffer / inverter
Hvad der præcist: Buffer eller inverter? Puffer i modsætning til omformeren har modsatte logik.
 
[Quote = FOM]
Jeg ønsker at øge drevet af kredsløbet i tilfælde af modsat bit købsmønster!
Du mener du ønsker at øge højt niveau kørsel evne XOR? Fordi for modsat input mønster XOR output er høj.
en simpel buffer / inverter
Hvad der præcist: Buffer eller inverter? Buffer i modsætning til omformeren har modsat logik. [/Quote] Hej FOM, Tak for dit svar. Jeg ønsker at øge drevet af hele kredsløb (som vist) i tilfælde af høj produktion af XOR! EG: Hvis input fra XOR er høj 2nd (inverter) transisters vil øge drevet af kredsløbet. Hvis den er lav, vil den anden inverter (transistor) ikke virker, men det eneste trianlge (transister vil arbejde)! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 35 sekunder: [/color] [/size] Det er inverter! Beklager fr udtrykket buffer her! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 4 timer 37 minutter: [/color] [/size] Please help: (den sidste dag i mit projekt: * (
 
Du kan ikke tilslutte inverter udgang til XOR output. Inverter har både pull-down og pull-up transistor og stat af dem afhænger af inverter input alene, men staten XOR afhænger både logiske signaler. Så for en kombination yiu får kortsluttet udgang tilstand med høj trug strøm. Hvis du ønsker at øge kørselskapacitet hvorfor ikke indsætte 2 stor størrelse invertere. En anden ting: for standard logiske CMOS proces er det umuligt både PMOS og NMOS skal isoleres på samme tid. Jeg mener isoleret, når nwell eller PWELL kan isoleres og forbindes til kilden til hver transistor.
 
Kære Fom, Mange tak for din hjælp. Jeg prøvede at kontrollere trække op og trække ned af en anden inverter kredsløb ved udgangen (af transisters) med min XOR gate. Men fra du svarer det lader til, at mit kredsløb er forkert. Jeg får brug for din hjælp igen jeg gætte! Jeg har brug for at opdele driveren i halvdelen! 1 er trianlge symbol inverter anden er inverter skematisk ved transisters. Nu vil jeg gerne output at være drevet af 1 inverter i tilfælde af samme bit købsmønster men ønsker 2nd inverter (transister skematisk) for at øge drevet ved at tilføje det i tilfælde af modsat bit købsmønster. Sorry for mit engelsk og manglende viden om dette, men jeg har hårdt brug for din hjælp i dag .. da det er min sidste dag i projekt .. Tak!
 
Beklager, men jeg kan ikke forstå logikken i enheden. Kan du give ægte tabel som denne: In1 In2 Out 0 0? (Svag) 0 1? (Stærk) 1 0? (Stærk) 1 1? (Svag)
 
Hej Fom! Thx fr ur hurtig respons. A har splittet omformeren i to. Sig H ind i x + y Nu vil jeg have X + Y at fungere, når produktionen af ​​XOR er høj. dvs i tilfælde af input = 0,1 eller 1,0 (modsatte) Ellers kun X (trekant symbol 1st) vil fungere, og Y (inverter med transister!) vil ikke. dvs i tilfælde af input = 0,0 eller 1,1 (samme) Mange tak for din hjælp! Det er sidste dag i mit projekt, og jeg vil tale wid min vejleder i 2 timer! Her er pic af min ckt! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 4 minutter: [/color] [/size] [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 minut: [/color] [/size] og det er kredsløbet Jeg m ændring!
21_1189501465.gif
 
Men jeg er ikke helt sikker .. ! XOR giver kun udgang på modsatte købsmønster i mit kredsløb! Men dette kredsløb, der im forsøger at ændre ikke! Jeg erstatter denne XOR O / P kredsløb med
59_1189511695.gif
 
Du behøver ikke XOR. Du har brug offer signal skal vendes og hvis Agressor er modsat den drivende evne ofrets inverter er høj. Du har det. Hvorfor du har brug for XOR.
 
XOR kontrollerer for købsmønster! Hvis de er modsat først da det tilføjer 2:e inverter til at øge drevet stregth! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 minut: [/color] [/size] XOR og Sandheden tabellen herover er for styrekredsløbet som kontrollerer den modsatte bit købsmønster! & Hvis Input købsmønster er modsat ... Hten det tilføjer den anden inverter med 1. øge drevet styrke!
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top