Virtex 4

R

ramzitligue

Guest
HI,
Jeg bruger Virtex 4 (XC4VLX80), er problemet, at Antal fæstnede Overskredet IOBs fordi programmet bruger 1298 fæstnede IOBs og dette tal er ikke available.haw kan jeg optimere min kode? hvad er løsningen?

Hej,

Jeg har også stået over for samme problem.Are u designe en blok af projektet?Eller for hele designet?

Prøv at fjerne unødvendige registre og ledninger.Så syntese og tjekke igen ..

Hilsen
Deepak

Jeg gør en komponent (FIFO, connector), som indeholder en masse input_vector (32 bit) og output_vector (32 bit), så efter gennemførelsen problemet er, at antallet af bundet IOBs Overskredet (1200), når kun 780 fæstnede IOBs findes i virtex4 . har du en løsning?Lagt efter 2 minutter:Jeg kan ikke reducere bredden 32 bit, fordi jeg arbejder med processor miniMIPS (32 bit)

Har du virkelig brug for at forbinde alle 1298-signaler til eksterne enheder på din FPGA kredsløb?Hvis ja, så har du brug for en større FPGA.Hvis ikke...

FPGA studerende engang begå den fejl at forsøge at syntetisere en høj-I / O-modul, der er beregnet til intern brug, som om det var projektets øverste niveau modul.Hvis det er din situation, så du kan bygge et top-niveau-modul, der instantiates det store modul og derefter forbinder kun de nødvendige signaler til FPGA I / O-ben.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back