VLSI arbejdspladser i Indien

D

deh_fuhrer

Guest
Hi guys
Sidst redigeret af deh_fuhrer den
20. jul 2007 20:50, edited 1 gang i den samlede

hey hvis du er i d sidste år engg.af elektronik / comp.videnskab / elektrisk ............. derefter u bør besvare pep

www.campus-connect.com
www.siquest.in

det har selskaber som Texas Instruments, Analog Devices, freescale halvleder, ARM, osv.

tjek de websteder

derefter u SHD prøve off-campus rekruttering programmer af ovennævnte selskaber ........ bare søge på tilsvarende websteder ......... Søg Google WID d firmanavn ....... ... generelt er det klart, hvordan man ansøger

Hej ven,

Hvad alvarorahul sagt, er selskaber, som har deres arbejde udelukkende i VLSI.

Bortset fra dem,

Du kan checkout ansættelse drevet af selskaber som Robert Bosch,
Flextronics, HCL, CONEXANT der også har VLSI-design, som en stor del af deres aktiviteter.

Du kan prøve at selskaber som rytme, Subex etc som arbejdet med de nødvendige værktøjer for VLSI design automatisering.Jeg foreslår det, fordi du har en bedre chance i disse selskaber, som du har DSP viden ...Du vil være behov for en smule scripting til at begynde med ...

Hej,
kan du registrere dig i naukri.com og monster.com, vil du få god respons fra erhvervslivet.
I Indien mere end 125 virksomheder arbejder i VLSI design område.og næsten alle virksomheder har FPGA team.
Du kan prøve i GDA tech. (Chennai), Bangalore (TES, DGIPRO, Tata Elxi, WIPRO, SASKEN, TEJAS,
mind TREE etc)

Hej,

Flextronics har kaldt den tidligere registrerede kandidater til samtale denne søndag (3 september) i Chennai.Hvis du har henvist person i dette selskab, forsøge at få en aftale om et interview til det samme.

Registrer dig med rekrutteringsbureauer i Pune & Hyderabad ...

Tata elexi og synopsys tager traniees ................ slutte

Hvis u har erhvervserfaring og mere end et år u kan få et job ved regestering dig til virksomhederne websteder.
Texas Instruments, Sasken, ARM, Flextronics, Wipro, infenion, Intel alle af dem gør et godt stykke arbejde i Indien.
Hvis u har en forudgående erfaring i analog designe u plejer har svært ved at få et job
Gå gennem INDIATIMES, hinduistiske eller andre førende nyheder papirer for åbninger om onsdagen (de fleste aviser)
Alle de bedste

først og fremmest gøre op dit sind som at gå i hvilket område af VLSI.Der er tre fileds: frontend, ASIC flow og analog / blandet signal design.Når du har valgt et felt, forberede dig godt i det.Imens du registrerer dit CV i jobbet websteder.du vil få interview opkald.

Hvad er den gennemsnitlige løn for VLSI IC Designere i Indien?

Ok, hvis Ur interesserede Ur genoptage til min mail ID satya_422 (at) yahoo.co.in
Jeg vil frem til mit firma (navn vil jeg fortælle senere) ..

Please mension Ur DOB, kontaktnummer, Passout year.etc oplysninger i en mail.
Alle de bedste

Hvad er den gennemsnitlige løn for VLSI IC Designere i Indien?

>>>

35k-55k INR

Chk ud CG-CoreEl programmerbare løsninger.Dens en god VLSI selskab ......

Du kan få en liste over virksomheder, der arbejder inden for IC design i Indien og nogle jobopslag for IC design på edaindia.com
HTH
Ajay

kan u fortælle mig, hvad r jobbet chancer for vlsi i Pune.

I Mumbai-Pune ikke meget virksomheden er i VLSI område.
B'lore, Noida, Hyderabad og Chennai er gode steder

Hej venner
Jeg gør M. Tech.i VLSI & Embedded system design.Jeg tror, markedet & muligheder i VLSI i Indien i meget god og store navne kommer her.Der ville være en stor fordel for faglærte folk.De jobmuligheder i design arbejde er større her i forhold til andre domæne.Jeg vil foreslå u at få nogle beløb af erfaringer og derefter u kan få job i vlsi nemt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back