Voice-BASERET CALCULATOR

O

ooi99

Guest
alle 1 kan give alle oplysninger for at gøre en regnemaskine med tale regconition????min stemme input er fra en DSPIC, kan være 4 ben.Jeg skal bruge en pic og en LCD-skærm til calcualtor operationen.Jeg er en nybegynder. Plz give mig en hardware-diagram, og også i programmet.For min regnemaskine operation behøver jeg brugeren til at vælge "1 = 2 =- 3 =* 4 = /", derefter "Enter 1:a nummer", derefter "Enter 2:a nummer" med hjælp af en 2x16 LCD.kan enhver ekspert provede mig programmering af software til mit formål??? grunden til at jeg bruger denne metode er, fordi DSP kun kan genkende 0-9, men ikke -*/. TAK!

Nå Microchip har en stemme anerkendelse library / API, for $ 2.600.Der er nogle talegenkendelse chips derude, men de er for erfarne designere, ikke begyndere.

Mit råd er at se, om Microsoft Speech API er tilgængelig for WinCE. NET, jeg tror, det er.Så gør det på en WinCE enhed.

DSP jeg bruger, det har sit eget bibliotek på 100 ord til talegenkendelse, -* / ikke i det.Jeg kan ikke ændre det også.den eneste måde jeg kan gøre er i softwaren på min pic.den eneste tanke, jeg kan komme ud er som nedenfor
trin 1 brugeren vælge "1 = 2 =- 3 =* 4 = /"
trin 2 bruger "siger 1. nummer"
skridt 3user "siger 2. nummer"
trin 4 "svar"
Jeg vil bruge pic18f452.
kan enhver software ekspert skrive min ac sprog script for min algoritme.
Jeg er meget stressende nu 'THX!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back