voltge jævnstrøm konverter udgang til strømsløjfe receiver?

S

seyyah

Guest
Jeg har et kredsløb, der konverterer spænding i de aktuelle refereres til jorden af ​​kredsløbet. Output er 4-20mA. Hvad sker der hvis jeg forbinde denne udgang til en aktuel loop-modtager? Bør alle nuværende modtagere levere forsyningsspænding? Hvis det er tilfældet, vil to forskellige spænding kilder kombineres tror jeg. Skal vi bruge strømsløjfe sender med den aktuelle løkke modtageren og aktuelle sender med den tilhørende receiver? Kan du oplyse mig om dette emne?

Kan du uploade ur kredsløb ... Fordi jeg er lookin for en sådan form for kredsløb, der konverterer PWM output (0-5 VDC) til den nuværende sløjfe (4-20 mA) udgang ....

Hej Seyyah, A udgangsstrøm loop forsøger at fastholde (den samme) nuværende uanset modstand af transmissionen linje. Modstanden (af løkken) skal være lav nok til at gøre det muligt selvfølgelig. Flere modtagere kan forbindes i serie, så længe (max) loop modstand tillader det. Hver modtager devellops en lille spænding i løbet af sit input modstand, og bruger det som data (1 hvis den findes, 0, hvis der ikke). For at aktivere senderen til at fungere ordentligt (som en konstant strøm kilde), skal summen af ​​al disse spændinger, udtaget af det input kredsløb, være lavere end forsyningsspændingen, at senderen nuværende source-bruger. For at forhindre loop problemer med en (isoleret) optokobler kredsløb i modtageren input er meget praktisk, påvisning er passiv, et par hundrede ohm, og opto kredsløb (MCT2 fi). Hver modtager vil tage omkring 3 volt eller deromkring, og hvis kilden (driveren) er fodret med 12 til 24V, kan ca 4 til 8 detektorer skal tilsluttes. Succes, kl.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back