vs elektrisk keramiske kogeplader induktion i form af min

S

szymek79

Guest
Hej alle.
Nå, jeg er hjemme i løbet af renoveringen skulle have en ny el-installationer, og det blev gjort.Men alt er nye måder at forbinde afgangen fra væggen, det hele skifter dåser.Og så var det løst for mig.Bortset fra, at jeg har en sikring på stikkontakten på badeværelse og køkken.Jeg ved ikke, om det er godt.25:e sikringNu ser vi for det udstyr, og fordi det ikke er gas, vi reflektere over bundkortet magten.Induktion kræver 3 faser i køkkenet, hvor jeg ikke har.Det nye album er efter sigende ikke længere forbundet til 230, men stadig ikke for mig på grund af høj effekt.Men hvis jeg vælger en keramisk plade med den elektriske bajerami et par tusinde af den samlede effekt af 7.100 watt og cool en ovn, hvor den kan stå min installation? Komfur, at planerne er for nutidens PC07 ARI Ariston
Således for eksempel.Poradźcie noget.Eller måske jeg induktion?
Helt på, at jeg ikke kender.

Desværre er dette ikke.For elektriske ovne skal have tre faser.Den anden ting er, at det er bedst at køkken og badeværelse på et kredsløb.Hvordan du tænder vaskemaskine og ovn, indsamle en 4,5 kW, og er på grænsen af 20A.Det er rigtigt, at du har en 25A sikring, men du vil være varmet denne installation, jeg formoder, at ledningerne, der anvendes 3x2, 5mm2.Lad opsiges fagfolk med mere erfaring end mig.

Desværre anlægget gjort dårligt i badeværelset vaskemaskine, bør køkken have en separat injektion i køkkenet mikroovn, ovn, kedel, osv., og før man kunne tænke albummet nu vil jeg foreslå en separat tråd til at trække disken.

I dette tilfælde, kan du ændre den, hvis kommunikationen et badeværelse med køkken på en sådan måde, at særskilt sikringer i the panel boksen, eller så det vil være for evigt og altid?I bekræftende fald lade det er muligt, at jeg ville gøre noget lys?Og hvorvidt sådanne tilfælde skal Gas butlowy mig? "Men jeg arrangeret elektriker, blev jeg allerede afgjort med ham.

Og hvorfor 3-faset el og er teknisk datablad produkt og den tilsluttede belastning 230 rozrysowany enkel måde at forbinde til netværket?

szymek79 skrev:

Jeg er hjemme i løbet af renoveringen skulle have en ny el-installationer, og det blev gjort.
Men alt er nye måder at forbinde afgangen fra væggen, det hele skifter dåser.
.

szymek79 skrev:

I så fald, hvis du kan ændre den kalde et badeværelse med køkken på en sådan måde, at særskilt sikringer i panelet boks, eller så det vil være for evigt og altid?
I bekræftende fald lade det være noget, jeg brænder?
Og hvis i dette tilfælde er bare butlowy gas?
Men jeg arrangeret elektriker, blev jeg allerede afgjort med ham.Og hvorfor 3-faset el og er teknisk datablad produkt og den tilsluttede belastning 230 rozrysowany enkel måde at forbinde til netværket?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back