VX virker! Hvad er det?

P

Picstudent

Guest
Hai dag talt meget om VX værker. Hvad er det kort fortalt? Er det en RTOS, der kan bruges sammen med processorer som ARM? Vær venlig .. Picstudent

Hej, VxWorks er et populært realtime operativsystem til indlejrede systemer fra Wind River, Alameda, CA ( www.windriver.com ). Det bruges til at styre en bred vifte af produkter, herunder netværks-og telecom udstyr, test-og måleudstyr, computerudstyr og forbrugerprodukter. Det bruges også i bilindustrien og flyindustrien til motorstyring og flyelektronik. Til rådighed for en lang række af CPU typer, er applikationer skabt i Wind River's Tornado udviklingsmiljø. Du har også ved at betale omkring $ 5 licensafgift for hver del, du salg med OS ... Mere info du kan finde i Google. Held og lykke.

Det anvendes i nukleare santrals, fly og militære formål som en Realtime operativsystemer. Jeg ved, at de er bange for Real Time Linux som er gratis.

kort sagt, et tidstro indlejrede operativsystem, dens kan bruges i arm.mips, powrpc osv microcontroller.

Hai kan nogen hjælpe mig med nogle tips til hvordan man gør en VxWorks eksempelprojekt i arm eller en Pentium? BSP for ARM er egnet til en Keil Demo bord? Jeg tror, at vi vil kræve eksterne RAM og ROM til en ARM7 Chip til at køre VxWorks. Sådan at ændre BSP for min arm bord? Nogle spor vil gøre. Vil starte fra denne. picstudent

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back