WAVECOM modem GPRS hjælp

D

devil6600

Guest
Hej Jeg forsøger at oprette forbindelse til GPRS via HyperTerminal bruge AT-kommandoer med WAVECOM modem herin hvad jeg har gjort,:
Code:
 ved OK på + cgdcont = 1, "ip", "bsnlnet" OK atd * 99 # CONNECT ~} # À!}!}}} 2} #} $ À #}!}$}% Ü }"}&}} *}} g}% ~ ~} # À!}!}}} 2} #} $ À #}!}$}% Ü }"}&}}
efter den type "CONNECT" Jeg modtager denne skrald og hyper terminal stucks - indtil jeg afbryder modemet manuelt, hvorfor det hyper terminal fast? (Jeg ønsker at sende data fra min ansøgning til internettet, eller jeg ønsker at få adgang til internettet fra gennem HyperTerminal) Hvordan kan jeg få adgang til internettet?

dont afbryde modemet, når det er under kommunikation, vil du ende med at ødelægge modemet gentagne gøremål ... HyperTerminal kan ikke vise websiden ... kopiere disse specielle charaters i notesblok og gem som. htm og åbne i Internet Explorer ... vil du se meddelelsen skjult i specialtegn ...

tak ckshivaram for dit svar jeg forsøgt at klare den særlige karakter og indsætte dem i en fil og kald det htm, når jeg åbner det jeg ser de samme tegn, ingen ændring:. (så jeg har sat dial up-forbindelse i Windows, og nu er jeg forsøger at forbinde til internettet via WAVECOM modem. jeg med held få bekræftet og jeg er tilsluttet netværket, men når jeg forsøger at åbne en hjemmeside er det ikke indlæse og jeg får fejlen "Serveren blev ikke fundet". Hvis jeg ipconfig bruge kommandoen på kommandoprompten jeg kan se ip-adresse er tildelt forbindelsen. når jeg sætter den samme sim kort i min telefon jeg kan browse internettet igennem det. eventuelle forslag ville være nyttigt tak

du nødt til at åbne i Internet Explorer, ikke i notesblok .............[ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- Post tilføjes 08:27 ---------- forrige indlæg var på 08:26 ----------[/SIZE] [/color] forsøger at gemme det som. html og prøve det .. ......

ja jeg har tjekket det i både Firefox og IE samme resultat. Vil du vide hvordan man kan ændre IMEI af WAVECOM modem? faktisk, efter at have prøvet i flere timer jeg indså at jeg ikke er i stand til at registrere dig på selve netværket (lyset er stabilt og ikke blinker), og for det jeg har mistanke om IMEI problem. Jeg tjekkede IMEI af modulet, og det returnerede 012345678901234 er det muligt, at min udbyder har blokeret for denne særlige IMEI-nummeret? fordi de tidligere var jeg med det samme modul for at sende SMS og det arbejder perfekt og lige pludselig, når jeg startede med at bruge GPRS Jeg er ikke i stand til at registrere dig på nettet. Jeg har forsøgt at bruge en anden udbyders SIM også og stadig jeg er i stand til at registrere dig på nettet. Både andet SIM-kort er forbindelse til GPRS via mobiltelefon. tak

Er dit SIM GPRS aktiveret?? Du kan ikke ændre IMEI-nummeret af modem ... Se datablad eller AT kommando datablad for WAVECOM ..........

~} # À!}!}}} 2} #} $ À #}!}$}% Ü }"}&}} *}} g}% ~ ~} # À!}!}}} 2} #} $ À #}!}$}% Ü }"}&}}
Det er klart PPP kommunikation, som vil blive startet af modemet med det viste konfiguration efter at have tilsluttet til et GPRS-adgangspunkt. Hverken Hyperterminal eller Internet Explorer vil forstå det. Som en mere generel bemærkning, svarede jeg har stort set de samme spørgsmål i lignende tråde (ikke specielt relateret til WAVECOM men andre GPRS-modem) adskillige gange i løbet af de sidste uger, og mange andre edaboard brugere gjorde før. Jeg tror, at der skulle være nok ting til at finde svaret ved hjælp af edaboard Søg funktionen. PS: Så vidt jeg er bekendt med, nyere WAVECOM GPRS-modem udsætter en proprietær TCP / IP AT kommando sæt, der gør det muligt at komme i forbindelse TCP uden gennemførelse af en OPP-stak, som andre leverandører også gøre. Men jeg bruger ikke til stede WAVECOM modemmer og ikke har en dokumentation. Tjek det selv.

ok, så nu er jeg fast. Jeg købte disse moduler tænker, at de ville arbejde lige ud af æsken, men nu ingen af modulet fungerer på grund af IMEI. gsm udbydere har blokeret netop IMEI. søger for at ændre IMEI-nummer jeg stødte på en ansøgning DWLWIN, kan nogle fortælle mig hvordan man bruger det pågældende program til at ændre IMEI, jeg forsøgt, men det er ikke læsning modul? hvis jeg kan ændre IMEI-nummer jeg håber moduler vil arbejde. Jeg talte med sælgeren om det, og han spørger mig om at betale 150 $ for det: (IMEI nummer i WAVECOM moduler gemmes i EEPROM, så det kan slettes og en ny kan sættes op ckshivaram, hvorfra køber du WAVECOM moduler.? kan du pege mig til nogle online sælger? tak

Jeg plejede at købe hos secundrabad, ude af stand til at huske navnet sine mere end 7 år .... nogle analoge xxxxx noget var navnet .....

Jeg forstår ikke IMEI punkt. Det lyder helt spekulativ. Mindst det problem, som rapporteres i din første post synes ikke relateret til det. Fordi GPRS-modem apperently var korrekt tilslutning til netværket, men du formåede ikke at kommunikere via OPP. Men du kan prøve med et SIM-kort til et andet netværk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back