E
eeklac
Guest
WAVECOM WMOi3 modem dataark / brugervejledning v1.4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan du fortælle mig linket til stikket? takDet endelig virker, yay. Stik blev fundet i HSC Santa Clara for $ 0,07 hver LOL
hej tak for oplysningerne, men jeg er ikke i stand til at finde stikket online på HSC hjemmeside. Er det plausibelt for dig at sælge stik til mig? Jeg havde brug for 100 stik. takLagt 2010/07/23 om 50-bens WMOi3 stik: jeg spurgte ofte det centrale spørgsmål om WAVECOM WMOi3 GSM-modul: hvor finder man den super lille 50 opslagstavle-til-stik i sådan konfiguration som at lodde de enkelte tråde betyder, at stikket har den sædvanlige fører eksponerede efter at den passer ind i modulet? Godt jeg fandt det på HSC Elektronik Supply, [url = http://www.halted.com/] HSC Electronic Supply - Silicon Valley's elektroniske markedsplads [/url] Men de sælger ikke noget, at små on-line. Hvis du ikke ved, hvad HSC, så tænk på et lager for komponenter. Endeløse hylder med dele, mest solgte ved dammen. Lille oversigt på hjemmesiden, og hver weekend - en parkeringsplads salg