WAVECOM WMOi3 GPRS-modem

Hey hvordan gør man i forbindelse modulet til test? Det ser ud til at have en meget lille 2x25 hanstik. Det ser ud som IDC, men det er langt mindre. Nogen ideer? Tak ~ B

Ja, det er 0,5 tommer mellemrum mellem pins.We har disse modemer herunder 2x25 hanstik. www.taptronics.com [quote = ds18s20] Hey hvordan gør man i forbindelse modulet til test? Det ser ud til at have en meget lille 2x25 hanstik. Det ser ud som IDC, men det er langt mindre. Nogen ideer? Tak ~ B [/quote]

Jeg e-mailede orders@taptronics.com , men det sprang min e-mail. Jeg skal bare have et kabel med stik. Kan du sælge mig en? Hjemmesiden virker, men den e-mail didnt Tak ~ B

Hej, er der nogen vide, om modulet understøtter SMS-beskeder i tekst mode? Tak. Kill

[Quote = killboy2000] Hej, er der nogen vide, om modulet understøtter SMS-beskeder i tekst mode? Kill [/quote] Ja, det gør. Både mobil sigt og org ~ B

Det endelig virker, yay. Stik blev fundet i HSC Santa Clara for $ 0,07 hver LOL

Det endelig virker, yay. Stik blev fundet i HSC Santa Clara for $ 0,07 hver LOL
kan du fortælle mig linket til stikket? tak

Tilføjet 2010/07/23 vedrørende den 50-bens WMOi3 stik: jeg spurgte ofte det centrale spørgsmål om WAVECOM WMOi3 GSM-modul: hvor finder man den super lille 50 opslagstavle-til-stik i en sådan konfiguration som at lodde de enkelte ledninger betyder, at stikket har den sædvanlige fører eksponerede efter at den passer ind i modulet? Godt jeg fandt det på HSC Elektronik Supply, [url = http://www.halted.com/] HSC Electronic Supply - Silicon Valley's elektroniske markedsplads [/url] Men de sælger ikke noget, at små on-line. Hvis du ikke ved, hvad HSC, så tænk på et lager for komponenter. Endeløse hylder med dele, mest solgte ved dammen. Lille oversigt på hjemmesiden, og hver weekend - en parkeringsplads salg:)

Lagt 2010/07/23 om 50-bens WMOi3 stik: jeg spurgte ofte det centrale spørgsmål om WAVECOM WMOi3 GSM-modul: hvor finder man den super lille 50 opslagstavle-til-stik i sådan konfiguration som at lodde de enkelte tråde betyder, at stikket har den sædvanlige fører eksponerede efter at den passer ind i modulet? Godt jeg fandt det på HSC Elektronik Supply, [url = http://www.halted.com/] HSC Electronic Supply - Silicon Valley's elektroniske markedsplads [/url] Men de sælger ikke noget, at små on-line. Hvis du ikke ved, hvad HSC, så tænk på et lager for komponenter. Endeløse hylder med dele, mest solgte ved dammen. Lille oversigt på hjemmesiden, og hver weekend - en parkeringsplads salg:)
hej tak for oplysningerne, men jeg er ikke i stand til at finde stikket online på HSC hjemmeside. Er det plausibelt for dig at sælge stik til mig? Jeg havde brug for 100 stik. tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back