WCDMA

A

amitdegada

Guest
Hej!

Jeg udvikler WCDMA downlink i FDD mode.

Lad mig vide, er det obligatorisk at indberette fælles Pilot Channel (CPICH) hvis jeg har det primære og sekundære synkronisering kanal fungerer korrekt?

Hvis ja kan man vide, hvilken bit mønster jeg skal bruge?Kan jeg bruge nogen tilfældig bit mønster?

Ja.Det er de grundlæggende scrambling kode er forelagt for MS via den fælles pilot kanal.Men da det er en simulering kan du springe det.Læs 3GPP standard TS.25.213 v3.6.0

Hope that helps

Mener du, at CPICH bruges til at give oplysninger, der scrambling kodenummeret at MS bør bruge til at descramble?

Hvis jeg sender alle pilot bit "1", er det okay?fordi jeg ønsker at afslutte hele downlink.

Og antage, hvis jeg springe dette CPICH, vil det påvirke af modtagerspænding side design?Jeg har ikke design receiver endnu.

Sikker på, at du enten kan fremsende et 1 eller 0, fordi i slutningen du ville have at kortlægge disse logiske værdier til fysiske værdier / -1 (kort nogen måde du kan lide)

Nu kan du springe Pilot kanal siden i simuleringen du give din MS Forvrængningen kode.I dont tror du ville indbygget en modtager, der vil forsøge at finde scrambling code selv (din model vil blive meget kompliceret,
så prøv dette kun, når du har masser af tid)

Af den måde, en fyr på vores yahoo gruppe ønsker at arbejde på WCDMA simulation, hvis du
er interesseret så enten deltage i gruppen »telecom_research 'eller jeg give dig hans email-adresse i en privat besked, så du kan kontakte ham.I'm kinda travlt i disse dage og cant råd til at begynde at forklare fra starten.

Også hvis du er god til at Simulink, vi skal starte en tråd om hjælp i Simulink.Hvad siger du?Undertiden endda Jeg har forkerte resultater.

Tak for svaret .....

Jeg vil arbejde på din rådgiver.venlig at give e-mail-id for den person, du taler om.Jeg vil i kontakt med ham.

Faktisk er jeg begyndte mit arbejde med simulink kun, men det, jeg formoder, at simulink er ikke godt værktøj som signal ejendom ændringer engang når de går fra den ene blok til den anden blok, og har et stykke tid problem med matchende samplingfrekvensen.Derfor foretrækker jeg Matlab kodende mere derefter simulink selvom simulink er godt for real-time operation ..

Jeg er ikke meget ekspertise i simulink, men vi kan starte en tråd i forbindelse med Matlab kodning.

Der er noget galt med min yahoo, I cant logge ind, så jeg har sendt en besked til dig til et medlem Zafi Shah, han vil invitere dig
og giver dig også den person, e-mail-id.Han
vil sende dig mit budskab

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back