WiFi Ethernet

E

Enzik

Guest
Hej,

Min ISP (UPC) giver mig et signal fra tv-net. Det første punkt i min lejlighed er et kabelmodem, som har 2 udgange: Ethernet og USB.
Jeg bruger ikke USB-porte. Udgangen er sluttet til en Ethernet-switch, som igen er forbundet til to pc'er.

Jeg vil gerne have et hjem WiFi-adgangspunkt (laptop, telefon).

Derfor mit spørgsmål er (måske trivielt):

- Om der er en AP, at jeg kunne tilslutte op til en ledig USB-porte på modemet (og ikke blokere mig ud Ethernet)
- Uanset om det er muligt at vinde den enkleste AP direkte til modemet, men til en switch (som tredjedel forbindelsespunkt)
- Eller er det nødvendigt at købe AP router, og koble disse to computere til enheden, snarere end til en switch ( WiFi access)?

Måske dette spørgsmål er trivielt, men har ikke fundet et konkret svar på nettet ...

På forhånd tak for din hjælp,

Paul
 
Hvis du ønsker at holde kontakten og det har 4 Ethernet porte for eksempel, kan du direkte forbindelse til AP. Nå, medmindre du allerede gør ikke ønsker at skifte, og vil have en bedre dækning, så kan du ændre min router, men den på den AP-Ek, og så derefter at være knyttet til et skifte. Og hvis det kommer med en USB-stik på modemstikket glemme, at det eksisterer
 
Tak.

Switch har 4 porte. Jeg forstår, at jeg køber noget, den enkleste AP?

Jeg bryder mig ikke om god dækning - alle vil modtage service i en afstand af 3-4 meter, jeg har en lille lejlighed. :)

Regards,

Paul
 
Bedste køb WiFi Ethernet router og stationære computere tilsluttet via en router, skal du konfigurere Access Point i denne enhed og hele stikket i Ethernet-porten på modemmet. Skift du kan sælge og pengene brugt for eksempel på en stærkere antenne. Mindst jeg ville gøre det samme.
Med venlig hilsen
 
Eller AP, eller som spomniał przedpiśca - router og AP.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top