WiMAX QoS

B

bageira

Guest
Hej,
Jeg gør en 3 uger praktikplads på QoS af MAC-lag af WiMAX-netværk.jeg skal til at gøre nogle simulationer, men da downloadet nogle af de simuleringssoftware er svært, vil jeg gerne gøre det på matlab, som jeg allerede har installeret.Er der nogen der allerede har gjort nogen simuleringer med MAC-lag af WiMAX og i givet fald kunne u behage lade mig vide, hvad du gjorde .. det er, jeg netop har 3 uger, og da netværk er en ting er helt ny på, jeg dont 'selv kende hvor du skal begynde .... så hvis nogen kender en hjemmeside eller noget, der kunne give mig oplysninger til fuldt ud at forstå dette og til at se på allerede gjort simuleringer, så jeg kan få en idé om, hvad jeg skal foreslå for mit projekt .. . behage lade mig kende ... thanks a lot!

Hej,

Vi har allerede drøftet det for nylig.

Venligst se på emnet:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=249294

tak men hvad jeg egentlig har brug for at afprøve nogle eksempler eksempler på QoS af MAC-lag, så jeg kan få en idé om, hvad de skal foreslå for mit projekt.
PS: Jeg bruger NS-2 simulator

Hvis du bare brug for nogle eksempel på QoS i MAC-lag, kan du prøve at finde nogle moduler i ns2.Også, jeg kender i OPNET, de giver et udsnit af WLAN.Du kan få et kig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back