Y
yogita
Guest
Hej ... Alle bedes du er en person vide om wiznet chip. hvordan man kan sætte ind i de lan. hvis nogen intrested bedes du svare mig tilbage vil jeg fortælle det præcise problem ... : ([/B]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg har ikke " Faktisk " brugte dette modul, men andre relaterede Wiznet Products. Er jeg berettiget til at give dig nogle forslag ..? Regards PcupJeg vil gerne høre fra nogen, der faktisk bruges.
Check dine værdier, hvis du er i stand registrere .. Ligesom GWR din router ip f.eks 10.0.0.1 SUBR dit netværk maske 255.255.255.0 Shar MAC-adressen for The Wiz SIPR ip for Wiz fx 10.0.0.12 Første opgave er konfigurere wiznet med hårdt kodede værdier og ping fra PC. Derefter efter hård kodning af værdier .. forsøger at bruge netværk sniffere eller macmask værktøj til at analysere værdier med Wiz. Jeg fortgot at spørge dig, at har du prøvet at registrere værdier i Wiz .. Kig ind i din PM .. Jeg PMed den til dig [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 timer og 48 minutter: [/color] [/size] Husk WIZnet ikke giver MAC-adresse. Bortset fra gateway-moduler (dvs. Seriel-til-Ethernet mv.). Hvis du flytter til offentlige domæner, du bør købe MAC-adresser, der skal bruges i dit system ved IEEE ( www.ieee.org ). : Idea: Find Dead Ethernet Card Brug den til MAC og Thrash det ...Det siger efter at sætte værdi i Shar, GWR, SUBR, SIPR. vil det faktisk i nework?