WLAN-kort med PCI-interface projekt

N

news

Guest
Microsoft przygotował niespodziankę dla wszystkich zainteresowanych pakietem Office 2010. Udostępnił za darmo elektroniczną wersję książki "First Look: Microsoft Office 2010".

Read more...

Jeg har brug for at bygge et WLAN-kort med PCI-interface med FPGA bruger VHDL, beder jeg om nogen kunne henvise til nogle gode materiale om opbygning af WLAN protokoller og PCI drivere vha. VHDL?

Jeg har nogle nyttige ting om PCI-interface, og af FPGA flow, men jeg har ikke noget om WLAN PM mig, hvis u ønsker dem

: DI opretter WLAN PCI Adapter for 8) Men nu er jeg på prototyping fase Nogle spørgsmål: RF-band? Hastighed? Toint-til-punkt eller multitoint? Halv eller fuld duplex? Graduering i phisics chanell? Og foretrukne pris af jer enhed? Efter Thet, tager jeg dig pdf handler om information Thet dig interesse. Eller PM mig eller ICQ Beast hilsen Alexander

Hej, måske er det en god idé at tage et kig på opencores hjemmeside gratis kerner, der kan hjælpe dig videre. hilsen Maddin

Jeg tror, det er ikke nemt at bygge et WLAN-interface kort med FPGA. Hvis det er muligt jeg gerne vil jion you.You ved jeg er en FPGA design fyr.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back