[XST] Lokale ur i stedet for Global ur

R

raka200

Guest
Hej alle,

Jeg arbejder på et projekt med en spartansk-3A DSP og jeg bruger ISE 10.1.03.
Jeg har et ur, der drev et skift register og en tæller.
Jeg ønsker ikke at bruge en BUFG for dette ur, selv om jeg har nogle reservedele BUFGs ...
(Faktisk input puden af uret er langt væk fra BUFGs, og det tog for meget tid til at gå fra input puden til BUFG ...)
Desværre er de mapper og placer sætte dette ur til en BUFG ...
Er der nogen vide, hvis der er et særligt pres, som jeg er nødt til at bruge, eller ikke at bruge i UCF?

Jeg tvang mit ur med perioden tvang.Er det gælder placeringen af uret til en BUFG?

Tak!

raka200 skrev:

Hej alle,Jeg arbejder på et projekt med en spartansk-3A DSP og jeg bruger ISE 10.1.03.

Jeg har et ur, der drev et skift register og en tæller.

Jeg ønsker ikke at bruge en BUFG for dette ur, selv om jeg har nogle reservedele BUFGs ...

(Faktisk input puden af uret er langt væk fra BUFGs, og det tog for meget tid til at gå fra input puden til BUFG ...)

Desværre er de mapper og placer sætte dette ur til en BUFG ...

Er der nogen vide, hvis der er et særligt pres, som jeg er nødt til at bruge, eller ikke at bruge i UCF?Jeg tvang mit ur med perioden tvang.
Er det gælder placeringen af uret til en BUFG?Tak!

Tak for svaret.

Jeg har stadig ikke ønsker at bruge en BUFG: Uret input pin er ikke en dedikeret ur pin.Det er fysisk langt væk fra BUFGs, og ruten forsinkelse mellem de 2 steder er for vigtig til min ansøgning (jeg er nødt til at reagere på et ur kant i 10ns, og der er 5ns af rute forsinkelse mellem input puden og BUFG) .Jeg kan ikke ændre PCB, selv om det er den bedste løsning.

Desuden gør dette ur ikke køre en masse FF (<40), og jeg tror, jeg kunne bruge dette ur som en lokal ur, placer / router kunne klare det.

Men placer / router stadig sted dette ur i en BUFG, selv om jeg ikke instanciate en BUFG primitiv.Jeg vil gerne vide, hvordan jeg kunne tvinge placer ikke at bruge en BUFG.
Kan det komme fra uret tvang periode i UCF.

Hej alle,

Jeg har fået den løsning fra Texas støtte:
Jeg er nødt til at sætte
Kode:attribut buffer_type: string;

attribut buffer_type af signal_name: signal "none";

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back