Zéland IE3D simulation

A

aali

Guest
Jeg tænkte på, er det muligt at gennemføre \ simulere en dobbelt sonde fodret patch antenne på Zéland Thx på forhånd

Hej, aali: Du kan definere så mange porte på en patch antenne som du vil. Du kan også sætte slået elementer forbindelser på havnene og find den nuværende ansvarsfordeling og raidaiton mønstre med klumpet element forbundet med kombinationer af MGRID/IE3D/MODUA. Det er omtalt i manualen. Med venlig hilsen

Hej Jian Ver. 12,01 har stadig MFC problem, som jeg downloade 12,02, og jeg håber, det fast. Der er en stor ændring i tidspunktet for simulering i forhold til Ver11. nu er CPU-forbruget er 100% i stedet for 25% i 2 Hyper trampede CPU maskine, du har gjort det godt. Nu er jeg venter på den Quad Core maskine. pl

Hej, Plasma, ja. IE3D/MGRID 12,01 har en bryder problem på grund af en optimering i koden. Vi slukket optimering for en sektion af kode, og det er udgivet i 12,02. Med venlig hilsen

optimering i softwaren ie3d/mgrid er genetisk algoritme. genetiske algoritme er bedst om optimering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back