Ørnen

M

maciejsekula

Guest
Jeg har et spørgsmål:
hvordan får jeg programmet til at zaprojektwał system med indsat jumpers
twz hvad de skal gøre og hvordan du sætter?
Jeg har en anden 2 og senere om du kan gøre for at ændre stien Tykkelse
3.Hvad du skal gøre for at pladen var niejce (punkt) til magten tages fra biblioteket Support1

maciejsekula skrev:

hvordan får jeg programmet til at zaprojektwał system med indsat jumpers

twz hvad de skal gøre og hvordan du sætter?

Jeg har en ven anmodning om at "elektriker" at fortælle mig, hvor jeg kan ændre ijak

1) kan ikke i nogen kendt program, eventuelt som elektrikere, autoruter sæt i 2-3 lag, hvoraf det ene er jumpere, skal du sætte en høj pris for dette lag skal være mindst
2) at downloade og dechifrere beskrivelsen af knappen på nøglesymbol (i slutningen 500kb)
3) tage emnet og flytte den til diagram, det samme symbol på magt er ikke et element, f.eks pin eller pad, som skal placeres i diagrammet

Er EAGLE'u plade gøre på grundlag af ledningsdiagram kan indsætte en jumper, men har ikke oplyst ledningsdiagram.Fordi uden problemer, kan du indsætte "huller" (sted bolten fastgøre pladen), og Eagle er ikke żuca.

Jeg forstår ikke.Jeg kan ikke lide de andre, men sandsynligvis trækker den vej ud af hullet og derefter overføres til en anden jumper lag trækker jumper, vende tilbage til det foregående lag.

Hvad jeg mener er, at du skal indsætte et jumperen til den første ledningsdiagram, der dukkede op i det skema montarzowym.Kun det ikke giver mening, hvad er jumper figur i opbygningen af ideer?Og her er mit spørgsmål, om det er muligt at indsætte jumper direkte montarzowy ordningen, fordi ligesom så jeg gør hvad jeg EAGLE protester.

og du har et element-jumper?
Hvorfor?gøre vejen for endnu et lag, så ørnen tager det som en jumper og græd ikke, at kombineret.Den udskrifter kommer ud huller til jumpere, den anden jumper udskrivning på det, og endnu andre er.

Hvis du har oprettet element af "jumper" er et led i den forbindelse skal udformes i diagrammet.
Ligesom ethvert program du ønsker det ikke.

Behandl modstand som en jumper (på fabrikken opførelsen af modstandene er 0 modstand, og faktisk er de jumpers).Du kan beskrive modstanden i en karakteristisk måde, for ikke at forvirre begreberne og efter.

Længere klare problemet.Øverste lag anvendes som en jumper stier.Det forekommer mig, at dette er den bedste måde, i hvert fald for mig.Men tak.:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back