1,5 F

W

Woolly24

Guest
Husk at skrive hvad vi har i deres biler, og hvilken musik du lytter til.Om kan være nyttig for mange begyndere.

Så jeg lytter til rap, RnB, Crunku, House, Electro rock, og min kit nødt til at acceptere disse arter.

Radio: Pioneer DEH-7800
Fronthøjttalere: Helix Dark Blue 62,1
Forstærker Front Glow Dimension 4.075
Rear Amplifier: Orion 4.002
Sub: Rockford P3d210 lukknappen 19 L
Kondensator: 1f Dietz
Slange: 50 mm ^ Dietz 2 x 4 mm ^ Dietz

Indtryk: Det er hurtigt og hårdt som du er.Skiller sig klart ud foran, og så snart vil blive erstattet.Front fire-forstærker er designet til at styrke de forreste højttalere, bi-amp.

Så måske piszmy biler, hvor det virker?
Min "kit" er ændret til i videst muligt omfang:
Starter fra '94 Honda Civic Hatchback
Styreenhed
-Alpine CDE-9846RM
"Anen"
Døren højttalere 2 Way No name (sluttet til spidsen af radioen, der svarer til den forreste) på afstande (købte bilen) høj tone på pit's MDS (sluttet til spidsen af radioen, der svarer til den bageste, miles overrasket som 25zł for ikke kondki 10zl)
Forstærker
Carpower-HPB-1502
Sub
JL 12w3-D2 i en lukket kasse 40L
Strømkabler fra OFC kobber 2AWG (33,6 mm ²)
Phonocar signal kabel med dobbelt isolering.
Kabler til Suba 2x2, 5mm ²
Jeg lytter til musik, som er meget forskellig fra rock, gennem techno, hause, trance, electro, hjælp til sort og hip hop.Som for de penge, det satte i august, men nu kan jeg tjekke navn og stamfader til alle wygłuszyć døre og bagagerum.

Jeg lytter til al slags musik det meste sorte hh

Radio: allpine 9848rb
Front Focal A1
Sub: Re audio Se12D2
strømkabler 35mm2
1,5 F kondensator apllphard
PY-forstærker 2H30R

Frihedsrettigheder, og fordi nogle mennesker, der taler om den skade, som vandrer til bunden.: D

Det er rigtigt, at jeg i øjeblikket ikke har en bil, fordi den blev solgt (ny vogn snart), men alt er allerede pudełeczkach indsætte og venter på bilen.
Fronthøjttalere - Hertz MLK 165
Forstærker front - Steg k202
Rack - 2 x Rockford Fosgae P3 D2 10 "32litrowych BR s
Forstærker tilbage - Steg K202 Broen 2ohm
Kabler - Svejsning 50mm2
Radio - JVC KD G821
Sygnałówki 2x Blaupunkt
Kondensator i planerne 2F Dietz.

Alt dette er sat til at spille den hurtige bits, men det vigtigste trance hause BR bokse kan ikke gå lav i den sorte rytmer.Hovedsagelig har formået at lydkvaliteten.

Jeg har en VW Polo classic sedan.To ja;
Styreenheden er en Clarion DXZ 948 RMP processor dzwięku.Głośniki foran hastighed er kickbasy vrx men jeg kan ikke huske modellen, sluttet til radioen.
På pit gwizdki.Tył standard 20cm magnaty 3 Way sluttet til radioen
Bass forstærkning for en forstærker Orion 2500D
Speaker HCCA 15,2
2 batterier gel heraf 1 Stinger magt
Signal kabler fra Rockford fostage
Nuværende er et kabel 50mm2 Dietz

Nå, mig:)

VW Passat b4

Control Unit - Alpine 7944r
Amplifier - u-dimension rm V41
Forward - Alpine SXS-1757 - aflivning skal deefterfølgende efter 650
Subwoofer - 208 i dimension rm sl - sådan supplere intervaller i stedet Dominatorspillet ganske pænt, og pænt, og jeg er meget tilfreds med radioen:) Jeg er så gustuje rytme funk, disco ...generelt 70 år, 80 ..

Toyota Avensis T25 Sedan:

kilde: det drejer sig om fabrikken radio Toyki (men jeg fandt en radio med 2DIN adapter-> 1DIN ligger i huset fra den tidligere bil Pioneer DEH-3600)
Front: Hertz HSK 165
Amp: U. S. Amps XT 1600,4
Sub: RE Audio allerede igangværende SR-10 D2-20L lukket

gate dæmpede inches DYNAMAT Extreme ringe af MDF på Hertz
vidt spillet ved jeg ikke, fordi alt er under indgivelse.

Adapter allerede i gang, går allerede sub, forstærker allerede i gang (og så vidt jeg har smidt nogle starutkiego Axton frem til at høre om, men det er kun 40W per kanal)

hvilken musik lytter jeg til at danse / techno og nogle HH.

Nissan Primera Hatchback P11.144.
Enhed Alpine CDA-7998R-processor, 3-vejs omskiftere, forsinkelser.
Front er 16cm basenheder DLS UP6 udarbejdet en række forsøg fra Morel, neodym-magnet spole 2 eller 2,5 inches 150wat RMS dæmpet dør naturligvis, højtalere monteret på MDF plader.
Kopółki DLS UR1 er også monteret på søjler.
Front-drevne 4 kanałówką Rodek R480i, ikke bruge filtre på samtlige aktier Alpine forstærkere.
Phase Aliante sub til 12 i obudwie lukket omkring 25 liter, er drevet Monoblocks Opus Fase 1 klasse T 600wat rms i 4 ohm.
25mm2 Power plus og minus i aku for denne kond 1F Zealum.
Chinch Audisona gamle model.
Spillet er sjovt, men noget altid blander sig i de kommende planer, jeg ønsker at erstatte den foranstaltning til to separate forstærkere til fronten.

Daewoo Matiz
Bygninger i kufferten hældes struktur.
Styreenheden Alpine CDA-7894rb
Front DLS PS6, tweeterki MOREL powered ALPINE V12 T500
Sub gp12d4 600/1200w CRUNCH 1200W Renegade V8 magt til kondensator 1f kableki 35mm2 ...lydisolerede alt undtagen det tag: D
Visninger ..
tilpasning af det stykke næsten perfekt for mig, kan zatrzęść bil.

Auto: Mazda MX 3
Radio: Alpine CDE 9.871
Front: DB ES 6C
Tilbage: EQ 10 DB BR 35 L
Wzmak: Axton Caa 50
Musik: 99% rap

APP lydisolerede dør, grundlagt afstande

Til ", hvor den berømte" bare lytte stille] Og virkelig højt, front og sub przestery derefter allerede har ..
Men det virkelig fantastiske er fastsat for de penge, det går rigtig narobić støj, og dernæst for en god kvalitet:]

Lytte til, hvad en spiller er HH især polske og sort muse, og techniawka, undertiden housik.

Toy bil: Opel Corsa B
Radyjko: Pioneer DEH-P5800MP
Front: PB L-6c
Bag: JBL GTO (og jeg husker ikke den model, 6x9)
Sub: PB S-12
Wzmak: Axton Impact C500x4

Lydisolerede dør Dekarska tape.

Jeg er glad for min sprzęciku, men i august fandt nyttig for en bedre forstærker, men desværre er de manglende midler: /

PS: Bil Audio WCIĄGAAAAAA:] eeehhh: /

Musik: hardcore, metalcore, hip hop, funk, electronica
Cars, Mazda 626 sedan '87
Radio: Nakamichi CD400
Front: systemet deefterfølgende DO520af 13cm
Sub: 2x PB1054 lukket
Wzmak Front: Genesis Stereo 100 (nominelt 2 x 50rms, målt 2 x ~ 95rms)
Wzmak tilbage: Focal 1.800 (1ohm/800rms, 2ohm/600rms, 4ohm/400rms)
Kabler: 25mm ^ 2 ons svejsning magt og vægt, sub 2x4mm OFC, højttalere, 2x2, 5mm ofc

Lydisolerede døre.Desværre er jeg ikke i stand til at forstå wszyskich skælvende elementer bagagerum og krop: /

Front spille Maxa rene og pæne, men jeg tror, producerer for lidt bas, diameter, og nogle gør ikke give rådgivning på subi, men dette igen med mig i bilen tjener til at supplere bandet ikke opdelingen.

Jeg elsker føler foden trommer på ryggen.

Madball!

Det skal også roses mig;)
Mazda Bil 323P HB 98 '
Lydisolerede hele ydersiden af loftet, men inklusive hood:)
Blokke er:
Radyjko - Pioneer P88RS
Front - Hertz Space K6L
Tilbage - Kicx SL 6,2
wzmak - USAmps XT-1600,4
wzmak - Alpina V12 MRV-1507
Subwoofer RF P3 10 '
Kondensatorer - Dietz 1F

Hurtigt, når du har brug for en aggressiv dynamisk og temmelig hårdt nok for mig indtil for nylig var 2x P3, men ikke i denne stronbe ønsker at følge Hertz plads chokerede mig så lidt kendte talere købt i mørke og Graja som en drøm

Planerne ændret til en mere kvalitativ wzmakow foran og bagtil og magt og kvaliteten af Suby og planer 3x8 ", lydisolering loft, flush bagaju

Musik: Faktisk alt, hvad der kommer mit ønske.Mest Trance.[i parentes planer]
Auto: Opel Vectra B '97
Radio: Alpine CDE-9881r [CDA9855]
Front: Helix Blue MK2 62,1 [Focal V1]
Frakoblet bagtil, så du skal ikke spille
Sub: RE RE10S4
Wzmak Front: Orion Cobalt 230 1991
Wzmak bagtil: Hifonics Falcon 1994
Kabler: 25mm2 magt og vægt, adskillelse af 10mm forstærkere 2, sub 2x12AW OFC Stinger, foran 2x16AWG OFC; signal 2xDietz Madrid
Lydisolering døre, tag, krop og planer skot væg

Nå, jeg er også i ytre chocaż under bygningen, men de fleste allerede har: D

Muse: A til Z
autko er: Astra og 93 «
Radio: Pioneer DEH-9800BT
fronter: JBL C 608 GTI
wzmak Front U-dimension RM V21
Subwoofer: JBL GTO 804 i ośmiolitrowej brystet i en meget fjern fremtid udskiftning af JL Audio 10W3V3
wzmak Rear boschmann allerede om udveksling af DLS CA12 - Mono
Kabler: 2x25mm forstærkere, højttalere 2x2, 5mm
lydisolering: døre og bagklap

For mig at spillet er fremragende, og min lidt overrasket subem ikke længere er en person, og alligevel ikke en overraskelse.Derfor, hvis jeg ikke ønsker ham erstattet.

Nå, jeg skriver, hvad jeg har nu, men det er alligevel ikke spille, og nogle pozmieniam: D
Musik: alt, der kommer i øret: D
Auto: Peugeot 306XS 2.0HDI af 2000
Radio: Clarion dxz948
Furnace Front: Audio Art 200.2XE
System: deefterfølgende PO-650 (hvad der foregår)
Ovn Bag: DLS CA10 (august til at sælge det som jeg ændre A6)
Sub: 2x RE AUDIO SE12D4 (i kasser 30litrow lukket)
lydisolerede dør;)

Hvordan man skriver et spil som alt vil blive installeret og konfigureret perfekt.Hilsen.

Auto - Mercedes C Estate
Musikken varierer
Radio - Alpine 7893R
Fronthøjttalere - Ground Zero GZTC 165T
Wzmak - Hifonics Son Of Aphrodite (5 kanaler)
Sygnałówki - Sinuslive highend
Sub - Kicker Comp BR (til salg)
Lydisolerede dør tape

Front og spille rent detailhandel eller som jeg gerne.Top lidt for skarp, men emalje af tænderne ikke falde endnu:) Bas nutkach hip-hop med et par år er fantastisk, men jeg savner den lille band 60-80Hz, det har planer om at købe IT-MDS-08 og en monoblok til Suba.

kora98 skrev:

Jeg lytter til al slags musik det meste sorte hhRadio: allpine 9848rb

Front Focal A1

Sub: Re audio Se12D2

strømkabler 35mm2

1,5 F kondensator apllphard

PY-forstærker 2H30R

Det kunne være mig, for jeg vil smide i:
Matiz '99
Radio: Sony CDX-F5550
Forstærker: HPB-604 (~ 25mm2 kabel)
sæt front: neoset-165 eller neokick-165 (neodym, 2x2ohm) DT-284 (fra 2.100 Hz:))
Sub: Blackbass-12 i BR 65l meget low cut

Som for mig, og for mange, at spillet er meget rart, medmindre jeg ikke brug for flere i den nærmeste fremtid.
Musik er, hvad jeg lytter til film, musik, nogle sten, nogle pop, i særlige tilfælde og andre.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back