10 PLN

D

Damiankca

Guest
Er kotoś der for at hjælpe mig.Efter przeflashowaniu nikii ned fra 6310i
version 5,22 til version 4,80, for at fjerne det fra Sim-Locka.første
Blue-standsede i orden og derefter Totch wywaliło CS.Hvad skal gøre og hvordan.
DCT4 Jeg har kun et par dage.hvordan man får andre flash til disse celler?: (
 
kan flashe bulu og kun 4,06 til 4,8, så låse og gå tilbage til, hvad det var lappet, men blød (permanent handicappede bluetooth)
 
zwaliłeś fald kan du gøre det efter koden, og aparacik billigere at flyve: wink:, som du kaldte det din DCT4:?:
 
Dziurowi Tak for din hjælp.En banke er noget, alle kan endda szkalnkę bordet.Som jeg har ingen firmware at låse den kode, jeg skal gøre, er
genere med denne badziewiarskim DCT4.
 
koder altid nogen du kan regne mig også, så jeg ser frem til at bløde, selvom prisen på regnemaskiner allerede latterligt lave ...
 
TEN er en model af NKI DCT4 DCT4 Flash Box
Han er beskrevet på www.gsm-technology.com i Nokia DCT3-DCT4 BOX
for 699 zł.Det ser ud til gode i 6310i CS men jeg kan ikke lykkes.: (
i det mindste for nu.: (
 
How do you sum eepromie jescze rod, det er langt, er det ikke.Jeg havde flere af disse og qpa.I stedet kombineret med gentagne blink og risikoen vil betale 10 PLN for hele koden og bash # pw ....P
 
hvad jeg skrev om dette, kunne de kinesiske kombinere til at komme videre, give dyszke bedre nu koden og ikke gider, nu du er nødt til at give nogen af kameraet på ENIGMA at reparere den, og du ved ikke, om alt vil blive oki ...
 
Tja, quinol ikke gratis, fordi den frie imej krak eller ffff??kalk og så - som du ønsker det du går ud.!hvilken version, du ønsker.og generatorer er imeiu efter jagter 200 ~ 220!
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top