8051 microcontroller Starter bog

hej alle jeg har downloade en fil med scotmakanze 8051 microcontroller bog filen i pdf-format fil resultatet er ikke godt at se nogen ved det gode resultat filen, kan du sende download-linket

Jeg tror Mazidi anden udgave er den bedste mere end Scot McKenzie, da det har en masse simple eksempler, som er meget nyttige for biggeners. i denne bog har forklaret hele sagen og dele af 8051. Du kan tage hjælp fra www.8052.com hensyn

Hej Jeg vil foreslå en bog af mazidi, det er fremragende bog for begyndere, da det har forklaret hver eneste ting i 8051 pænt med montage kode eksempler. Jeg nogensinde har set sådan en dejlig bog. januar1983 du har ret i, at 8051 ikke er så god som AVR, men for begyndere er det bedre at starte med 8051, AVR er for erfarne programmører. hensyn

Jeg har lært 8051 fra Scott McKenzie "8051 Microcontroler", det er virkelig nyttigt. hvis du vil lære mere om microcontrolers, vil jeg foreslå dig at prøve AVR microcontroler bruge kode Vision AVR. Det er virkelig nemt at bruge ....

der er en meget god bog der har været dækket alle de grundlæggende om 8051 af mazidi

Hej Du kan læse "Mikrocontrollere og EMBEDDE SYSTEMS" af mazdi & mazdi. Det er i samling. ELLER u kan gå for C & 8051 af Thomas Schultz. Men MAZDI & MAZDI er enkel at forstå. Regards srinivasinc2003@yahoo.co.in

hej alle gøre nogen har den bløde kopi af mazidi bog. Jeg har sin papirudgave, men jeg vil dens bløde kopien også for mit kontor pc. hvis nogen man har det skal du uploade det. hensyn

[Quote = januar1983], men 8051 er det dårlige mikrokontroller jeg foreslå dig at bruge AVR, medføre mere fleksible i programmering og funktionen fra mikro [/quote] Det er ikke altid tilfældet. Nogle af de 8051 MCUs jeg har brugt sparket alt andet er røv. Men jeg vil enige om, at 8051 ikke er en perfekt MCU til ethvert formål, men så igen intet nogensinde egentlig er. Cheers Slayer

De datablade leveret af Intel og Atmel er meget nyttige 8051 Microcontrollers Hardwaremanualen den Atmel giver også meget info

mazidi og mazidi helst dag .... de bedste fr at lære grundlæggende i 8051 kerne

har du fået bogen "The 8051 Microcontrollers og Indlejrede Systemer" ved Mazidi? Jeg har søgt på dette forum, men der er kun én tråd med 4 kapitler (fra kapitel 1 til 4). Har du fået de andre kapitler, kan du dele fordi jeg virkelig har brug for det nu ...

Scot Mc Kenzie er meget populær bog for tutorial 8051, for der er en hardware arkitektur forklaring, så du kan lære meget dybt om microcontroller

Tja, jeg mener også, at bogen er skrevet af Mazidi og Mazidi på 8051 mikrocontroller er det bedste for en nybegynder ... selvom det er en smule svært at komme på nettet ... hvis nogen kender nogen link til den, plz post det her [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 5 minutter: [/color] [/size] jeg synes personligt, at bogen er skrevet af Mazidi og Mazidi på 8051 er det bedste for en nybegynder ... dens virkelig let at forstå ... hvis nogen har et link til at downloade det, kan du skrive det her ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back