Acura TSX er en følelse af, om at montere en turbine?

U

UkasZ_

Guest
Velkommen

Netop som jeg skrev i det emne, jeg spekulerer på, om at montere en turbine Acury TSX 2,4 VTEC 200 km fra en maskine med Tiptronic sekventiel gas installation.Jeg skriver fordi zamuliła frygteligt, da montering af gas og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg kom op med vindmøllen.Angiv, om der er en sådan mulighed, og hvordan det ser ud økonomisk.

Med venlig hilsen

og jeg har en idé til at reflektere over det, du skriver / tænker ...Vil du gerne have en kraftig motor og en gas zatrówasz det??Ved ikke hvad jeg skal gøre?
CI vil lynhurtig:
fjerne den gas

gør 100 km pr 80zl for mig er ikke sjovt uden at pine ....Så du kun har sådanne råd til at stoppe for at hjælpe mig ....

som Cie ikke råd til at købe brændstof zuto med en lille motor.Hvor meget du ønsker at have det sjovt med km og drev, du skal forenes med de udgifter, der ...En på bekostning af en anden.Men bilen har også brug for at pleje især om motoren og ikke redde ham lang tid at tjene dig

Undskyld mig, men hvis du har problemer med at besvare spørgsmål?Gas er på længere ture, og jeg har ikke mulighed for at skifte bil, så på udkig efter andre løsninger, det samme benzin jeg manglede en effekt, selv uden den gas, så jeg tror, at tilføje lidt strøm.Jeg spurgte turbinen og ikke de andre forslag ....

Uturbiac ønsker det, og så sige farvel til LPG.Ingen tuner ikke du vil spille i tuning LPG benzin zaturbionego udstyr til benzin er allerede på forskellige spørgsmål.Naturligvis det samme kan forme noget om det, men hvem har tid:)

Jeg kan ikke rådgive, hovedsagelig på grund af maskinen.
Og så OT: hvad har du gas?Gas-grundlagt og ordentligt klædt możeby være bedre end benzin til de bedste resultater på grund af det oktantal (104) ...En gas kan klæde, et eksempel er czerystukonne Evo for gas:)
pozdr.
Siewcu

Gas er god, men til opvarmning og kurser mv Calibra.Ingen i deres rette sind er ikke ensbetydende med LPG til en så-VTEC-motor.Jo mere man helbreder ikke sår LPG hjælp af turbo.Det er absurd.

Jeg har fundet er på ebay så zestawik, nu kan alle afsluttes:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-BAND-T3-T4-TURBO-KIT-04-08-05-TSX-CSX-RSX-S-K20A-K24Z_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem41463c09aaQQitemZ280351213994QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back