adamo396.

J

Juji

Guest
Velkommen
Jeg agter at ændre installationen og ikke rigtig jeg er bare en elektriker til at gøre det derhjemme, og jeg vil gerne spørge, hvad der er behov for at ændre det, bortset fra kabel.Og hvad skal kablet og andet udstyr det drejer sig om sikkerhed, fordi jeg ikke ved noget om dette, men jeg vil have dig til at tælle og se, hvad jeg kommer ud udgifter til udstyr og andre sikkerhedsanordninger

Data:
køkken
2xpokój
kælder
badeværelse
korridor

Jeg vil gerne spørge, hvorfor noget i mit køkken halogen 230V/35W przepalają ofte og så jeg slå elkomfur eller ovn er sådan en svag lys i august, og hvordan dette køkken er den gas-elektriske tænding, som er elektrisk, da det er en stærkere magt Det skyder så ofte?

Når du tænder for ovnen lyset svinder, fordi elkabler bruges til meget lille diameter, og der er spændingsfald på dem.

Og hvad der gælder for kabel?Sådanne: 3x1, 5 eller en 750V 3x2, 5 750V eller hvad?

Samlet set afløbsrør 3x2.5 mm2.

For belysning 3x1.5 mm2.Med denne dobbelte for lysekroner osv. nødvendigvis 4x1.5 mm2.Og sørg for, at en elektriker for at gøre det, sandsynligvis for at spare 3x hits dig.
En separat kredsløb til køkkenet arbejde center,
Separate kredsløb for opvaskemaskinen (hvis det ikke er - og gør det, fordi nogen sinde, kan jeg forsikre)
separate fase til køkken elektrisk ovn (5x4 mm2 kabel, hvis køkkenet ikke er elektrisk, er det, og ja jeg gør, fordi jeg ikke kender, hvis du ændrer den magt, resten er, efter ovnen).

I badeværelset et separat kredsløb til vaskemaskinen.

Sockets i værelserne kan være på én kredsløb, men det er værd at de to separate.Sammen med korridor, eller separat.

I kælderen ...Det afhænger af brugen af lokaler.Samlet set CO kedel til et separat kredsløb for elektriske vandvarmere eller adskilt.Andre værelse et kredsløb.Jeg gætter på, at der bruges noget, så omkredsen af rummet.

Lys ...Hvis kælderen er under hele overfladen af huset er to lygter kredsløb (halv kælder).Analogt bjerg.

Tavlen B16A sikkerhed for hver kreds stikkontakter eller B10A B6A belysningen kredsløb, 3xC20A ovnen / ovn.Różnicówka różnicówka reden og ind i lyset.Så gerne et slag fra reden vil bryde ben i mørke ville vedhæfte.

Koblingsudstyr - aldrig på pole!Valg af Butt joint er en manifestation af en forkludret job elektriker.Altid mindst 30% ledig plads til ekspansion.

Jeg skal bruge den kraftige stigning i omstillingsbord, den bedste B C.

Regards.

Jeg vil råde dig til en enkelt strømkreds (sikring) til køleskabet under turen, men du kan afskærme ew.alarmu opvarmning køleskab og lad en elektriker glem ikke różnicówki 40 / A 0,03

Og det er netop sådan różnicówki eller noget andet, jeg ikke kender, og jeg ved ikke, er der nogen anden sikkerhed?Og kan du fortælle mig, om årsagen til den gamle anlæg kan være høj energiregning? Er det fra noget andet er?

Og en ting mere kan du fortælle mig hvordan man beregner såsom pære tager aktuelle 14W/230V hvis det er i form af hvor mange downloads i 10 timer?
Eller noget der er så vidt 2000W effekt afgift, fordi jeg ønsker at beregne, hvor meget sådan noget bliver fyldt med energi.
Med venlig hilsen

2000W Witam.jeśli du er inden for en time du hente 2000W, hvis 100 watt er 100W i timen og så videre.

Det er præcis, som han skrev adamo396.
Strømforbrug ved sådanne elkedel 2000W i timen, det er 2000W.

Nå, hvordan den skal se ud, fordi jeg ikke ved, hvordan man beregner og jeg er ikke god til fysik.
Men noget, jeg ikke accepterer, at brugen af, siger, 10 timer kedel til at betale næsten 50 zł sandsynligvis ikke!Jeg kan være forkert.Lagt efter 4 [minutter]:Nå ozzman beregne hvor langt en sådan 100W pære skal bruge elektricitet?Fordi, siger en kedel 2000W båret af den time, eller hvis det 2KWh KWh koster 0,47 zł Denne kedel er båret af en time 2 * 0,47 = 0,94 zł
Hvorvidt det så være?

Kollega kedel opvarmer vand, siger 10 minutter eller 1 / 6 timer, så 2kWh / 6 = 0.33kWh * 0.47zł = 0,15 zł

Velkommen
Alle beregninger har at gøre inden for rimelighedens for eksempel kedel ikke 2kW ikke opvarme vand til en time, du er nødt til at tælle hvor mange gange den gennemsnitlige kok, og det så policzysz men også omtrentlige.Det samme gælder for ovnen, kedlen er sandt, fordi der er en kontinuerlig drift af termostater holde temperaturen, varmelegeme er den der arbejder midlertidigt.Specifikationen af udstyr er givet magt input.Venligst korrigere mig, hvis jeg er forkert.

Hey, men jeg kan tælle, hvor mange måneder er tændt ved at du ved hvad jeg mener, for eksempel dage kan være tændt 10 gange i 10 minutter det vil være nogen timer og gange er 30 dage, vi har ganske godt sum 30kwh det ikke?

10 gange 10 minutter er timer og 40 minutter.Hvis du stadig ønsker at tælle det hele op lige nu, fordi denne komponent kommer konstant, en variabel og leasing licznika.Pozdrawiam

Velkommen
Noget af denne matematik er ikke i din bedste
"10 minutter eller 1 / 6 timer, så 2kWh / 6 = 0.33kWh * 0.47zł = 0,15 zł"
0.33kWh x 10 3.3kWh dag, og det er i 30 dage giver 99kWh 0.47gr x = 46,53 zł
Selvfølgelig, hvis vi kunne tælle

Jeg har noteret mig, der afviger fra de vigtigste emne.8 stillinger, der skal i skraldespanden, forfatter bør bruge "search", fordi om, hvordan man beregner strømforbruget er allerede blevet drøftet.

Romek nogle fejl i optællingen af disse omkostninger
2000W = 2kW
2kW * 10h = 20kWh
20kWh * 0,47 zloty (pr. 1kWh) = 9,40 zł
Fordi regninger kommer per kWh og ikke for Ah
og den pris, du gav for ikke 1kWh 1AH

Juji skrev:

Og det er netop sådan różnicówki eller noget andet, jeg ikke kender, og jeg ved ikke, er der nogen anden sikkerhed?
Og kan du fortælle mig, om årsagen til den gamle anlæg kan være høj energiregning? Er det fra noget andet er?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back