ADS 2009 i Debian - opstart

Igen producerer ikke efterspørges biblioteker: nu ikke tilstrækkeligt lsb_release * rpm På stedet Agilent Der var engang en oplysning om efterspørger biblioteker til drift ADS2009 om Linuxe (for RedHat og Suse).. Det er mærkeligt, at i begge installerede pakker (openmotif) fejlen er produceret. Sandsynligvis forsøger at levere ikke i686 og i386 (på hvor mange jeg kender, på RedHat er der en forskel, og på sådanne pakker). PSThe Følgende er det mindste RPM og RPM-version anbefaling er baseret på RHEL 4 Update 1 - den nødvendige RPM version til dit system kan variere: Du Begynd UNIX og Linux - ADS 2009 - Agilent EEsof dokumentationscenter [/url]

Vigort er ADS 2011,01. Jeg har installeret det uden installation af en pakke for libXm.so.3 men problemet er ikke at starte licensserveren den siger ugyldig licens!

Spørgsmål i den hvorfra ved du licensen? Mest sandsynligt, at denne licens for netværksforbindelse: i license.lic til Erstat hostname rettet til din computer (varuniyengar). Ved den første anmodning af en type udvalg af licensen til at vælge "netværk", og der for at angive allerede IP din computer og port 5689 (det synes, er mere nøjagtige angivet i en licens-fil) (for eksempel: 192.168.0.1:5689)

SERVER localhost.localdomain NOGEN 5280 DAEMON agileesofd / home/iyengar/Desktop/ads2011.01_linux/agileesofd Er værtsnavn og port jeg starter lmgrd dæmonen og type annoncer det beder om licens nøglen eller server-adresse, jeg giver 5280@127.0.0.1 jeg får en fejl der siger licensen filen er blevet ændret!

På hvor mange jeg kender, flexlm "ikke virker" gennem localhost. Selvom jeg og kan forveksles. På mig adressen, og licensen er registreret reelle IP-værker. Selvom du sikkert har glemt at ændre filer: libаgsl. sо

"Selvom du sikkert har glemt at ændre filer: libаgsl sо." Hvad skal jeg ændre? Kan u sende din licens fil config? Skærmbillede af værtsnavn og port

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back