advarsel, som alt for mange stavefejl og slåfejl

R

RADASSS

Guest
Er der nogen interesseret i at bygge en kopi af enheden? Http: / / www.daminet.pl/ ~ pinopa / Konwertor_Ro-Go.html, http://www.daminet.pl/ ~ pinopa / Patent 20R-G/Patent%% 20R -- G.html, måske nogen kender de links, der beskriver enheden fungerer eller ej?Og et spørgsmål relateret til den polske udgave af publikationen http://www.searleffect.com/free/SEGREV/SEGMAIN.html.På side 284 i denne tekst er en henvisning til de unge, som påtog sig at oversætte til polsk.Er mine kolleger har en idé om, hvordan man får den polske udgave?Hjertelig tak til mine kolleger for ikke at placere udtryk for arterne "irriterende".

Jeg er interesseret i at bygge en kopi af denne, desværre, jeg mangler For udstyr, midler til dette projekt.

Det forekommer mig, at opførelsen af denne enhed i form af amatører kan være meget svært hvis ikke umuligt ...De anvendte materialer er sjældne jordarter legeringer, deres fremstilling og korrekt magnetization vil være meget vanskeligt på grund af den store størrelse.
Er wogóle bygget i Polen (på laboratoriet) en kopi af generator?Hvor mange af disse enheder i verden blev skabt?

Imidlertid interesse for dette emne er ubetydelig, men det kan dog også være nyttigt at være en interesse i det.Grunde, bortset fra de åbenlyse fordele er der ved.mig et par:
- Selv om det antages, at menneskeheden har en stor evne mistyfikacyje, som skulle tjene til at investere midler, engagerende medierne, osv.?
- Bare det, at anstifte napaleńców til hvem jeg var en af disse.
- Rutheniske at svare, i tillæg til diagrammer, ledsaget af en beskrivelse, at mindst ét punkt er der meget præcist: "Der er en forskel i udseendet af en kritisk ordning, svarende til 50 .. 60 rpm.",rolki wokół pierścienia sa ułożone w naturalny sposób, analogią tego ułożenia mogą być wg.

- Løs et system af magneter er diemetralnie forskellige fra dem, der anvendes i andre permanent magnet motor,
ruller rundt i ringen er arrangeret på en naturlig måde, en analogi, der kan efter aftale.Mig: Planetary System og elektroner omkring kernen.
Waiting for udtryk.

Jeg spillede med og stadig have det sjovt med neodym-magneter, som jeg købte engang på internettet, for naturligvis er der ikke sådan noget, som selv er ktęciło men det er ganske interessant, at disse żeczą ruller på ring er væk fra hinanden i nærheden.
for en, mens vi samler et standpunkt og kalder kast med boremaskinen vil lægge det hele på vægten og se, om noget vil gå forrest, hvis det er lidt sandhed i, hvad de skriver om enheden, hvis noget skulle ske.

Ønsker at opbygge et gratis energi system, for eksempel ved hjælp af en kviksølv under indflydelse af temperatur ændrer massefylde, jeg læser lidt om dette, men effekten var meget spildt energi bliver produceret, men det beløb var ubetydelig, og kræver store temperatur spring på omkring 40-50stopni.

Den 5-6 November i Wroclaw forum vil blive afholdt i maj ukonventionelle Opfindelser http://www.ndw.v.pl/glowna.php.Er der nogen, udtrykker tiltrådte begivenhed?

Investering i disse "opfindelser" kan tjene ogłupianiu mennesker
for eksempel, at derefter udtrække penge fra dem.Måder, der er hundredvis af ...
Nogle oplysninger om og links til følge, vil du http://sekty.info

Det er den eneste fri-tænkning, men det forekom mig for 3 år siden, da jeg mødtes med Segi, nemlig, ser en analogi af to almindelige fænomener såsom: bevæger elektronerne omkring planeten og være i stand til at jądra.Wydawać, der cirkulerede omkring Solen Jorden udfører ikke intet arbejde, kunne det?Milliarder af år siden aktiveres roterende næppe bremser, for hvad, fordi der ikke er nogen friktion.Nå, er friktion ikke ved, hvor lille, men helt sikkert en væsentlig og over en så lang periode ville helt sikkert virket som en hæmsko_Og her begynder en rod, men det kommer til vores støtte prościuteńkie fænomen opdaget af prof..John, nemlig "telekinesisk Effect" eller omvendt friktion.Den friktion, der ikke var et resultat af spin magnetfelter, er ændret til at opretholde rotation Planet aftaler, galakser etc. Hvad angår det forhold, at himmellegemerne er store magneter, der ikke er nogen modsigelse.Måske det ser ud som elektronerne omkring atomkernen.
Please korrigeret, hvis mit ræsonnement er helt forkert og giver links til kilder, der kunne doedukować august.

Som for friktion - det er tidevandet, hvilket for eksempel betyder, at månen er længere væk fra Jorden, fordi den kredser om hende langsomt,
end Jorden roterer, og den samme side - på bekostning af potentielle energi bliver til kinetisk energi af rotation af Jorden.

Det er også gnidninger mellem Jorden og spørgsmålet er indeholdt i det interplanetariske rum, og stråling
AU (andre har mindre effekt, men det har også), og det noget hæmmer både bevægelse og rotation af Jorden.

Disse hæmmende kræfter er ganske små - skala på størrelse med Jorden's friktionen er så lille, at inde i Jorden, hvor
Materialet er smeltet, kan spinde Hvirvlerne være hundreder af år, på trods af et enormt pres, trods den store tæthed
spørgsmål ...interplanetariske sagen i rummet er sjældnere _dużo_ (mange milliarder af gange), og den tid
på den hæmning af en forholdsmæssig større - _dużo_ større end universets alder.

Forventes at have indflydelse på Jorden med meteorami fremskynde dens bevægelse i kredsløb - meteorer næsten altid
bevæger sig i samme retning som Jorden, og med langt større hastighed.

Hvad skal man rette op på argumentation: For det første ville gøre klogt i at lære de færdigheder begrundelse
- En smule logik (at en gren af matematik), fordi dine indlæg er meget logisk formuleret;
det andet, ville gøre klogt i at læse vejledningerne til fysik, til at forstå alt, hvad der er i dem - som
nå den akademiske lærebøger, siger, et minimum berkeleyowskiego fysik kursus, du vil
stand til at forstå noget af, hvordan det er med disse elektroner, og selv da kun i starten, fordi jeg færdig med fysik
og sige, at selv helt forstå det - desuden har jeg ikke rigtig, hvordan man tog en bruger.

Hvordan vil du forstå, hvordan det er med magnetfelter - det er nødvendigt at viden om matematik,
evne til integration, ikke kun de simpleste funktioner - er en hel del af matematiske metoder i fysik, som skal
du lærer at virkelig at forstå noget af dette, ikke bare noget at associere og at betragte det som forståelse.

Hvad du finder i lærebøger for gymnasiet, det er bare en lille lille smule af viden, der er nødvendig.

Under alle omstændigheder bare venter på dig - at prøve at forstå det - som med mange års videnskab, matematik og fysik.

Hej alle i denne tråd.

Dette emne ruller hele tiden, hver par måneder.Dette er ikke en let sag for prosaisk årsag - unge ikke har den viden og midler, og mangel på vilje til ældre.That's all.

Men hvis du lykkes - du har en generator derhjemme.Hvad gør du?Offentliggøre resultaterne på nettet?Tror du, at den, der ikke tror på?Kan begynde at producere sådanne enheder i serien?Ved du, hvor mange mennesker, du er stødt over dette?Ville du være i stand til at undersøge de bivirkninger?Selv indebærer en sundhedsfare for arbejder på noget potentielt farlige?Og endelig vil de store spørgsmål: folk være klar til det?

Jeg ønskede ikke at afskrække.Jeg henleder opmærksomheden kun til den mentale indstilling og motivation i sådanne tilfælde vil være meget vigtigt.En af de tidligere tråde:
topic342058-0-asc-0.html

fri energi er kalk, ikke hvordan folk roumiem om nogle efterretninger, der kan på hende at få: (

Well that's great.Kun på denne måde yderligere grund gerne sol 1, og kan endda begynde på en gang at trække sig et skridt højere op på resultaterne af videnskaben.For det første, trak sig tilbage til lysets hastighed, så lydens hastighed, for at få temperaturen holdes under det absolutte nulpunkt, og under disse omstændigheder, det var bestemt alle bevægelighed, herunder intellektuelle stopper.
energi, z reakcjami termojądrowymi włącznie to UFO'le nie istnieją.

Hvis det antages, at produktionen af strøm, såsom kørsel, nødvendigvis er nødt til at bruge en kendt, typisk energikilder behandling,
herunder termonukleare reaktioner, UFO'le ikke eksisterer.Den antagelse, i igen, mangel af andre, højtudviklede civilisation, det er ekstrem arrogance.Faktisk spekulerer bare et øjeblik, vi konkludere, at dateres til universet milliarder af år fra rachnku sandsynlighed selv, følger det, at de stiger og falder civilisation havde mange.At der ikke er "hårde beviser" for deres eksistens, herunder klarefra en sådan omstændighed, hvorfra myrerne er ikke klar over eksistensen af manden.Der er simpelthen ingen ende, hverken vi myrer eller UFO'le os, bevidst om sit væsen.

Hvis man antager dog, at ufoer er ikke bare placerer den kollektive specters kom fra "et fjernt univers," vi må acceptere den forståelse, at de ikke har optrådt på Jorden, drevet af kul, men snarere en endeløs, open source energikilde.

Arbejdet med programmer, der bruger "Fri Energi" er en ædel beskæftigelse for en bred mangfoldighed af "tænke anderledes".

ze skonstruowania i użytkowania, pozostawia inne kwestie daleko w tyle.

At menneskeheden ikke er parat til at bruge dem er en sikker ting, men
tilfredsheden med opførelse og drift, mens andre spørgsmål langt bagefter.

Hverken mit hoved masse producere, sælge, eller patentere en enhed, "Fri Energi".En masse mennesker har karakter af forskning og kognitiv eksperymentatorską.

skierowane są te posty.

Disse forfattere
beskæftiget sig med disse stillinger.tbc ...

Jeg har ingen fri energi.Lad ikke dig selv gå crazy nogen her havde nogle fysiske årsager.Ufole Og selv om de kom her, de behøver ikke at have en uudtømmelig kilde af energi, kan bare viden om universet lidt mere fra os.Alt, hvad der sker i universet har sin pris i form af energi, selvfølgelig.Hvis nogen synes at være anderledes betyder det fra et dårligt

Sprubuje tilsættes 3 skilling på din måde, som jeg håber, at foranstaltningen forståelig
August er ikke produktion af energi fra, hvad vi kan gøre, er at ændre karakteren af vores folk mere nyttigt vind-> Prad tidevands-> Prad August Bieze energi er ikke bare ud af ingenting med noget eller med kontanter, at vi ikke kan se den energi, som lagres i form af obligationer i nogle molekyler brændsel, det betyder ikke, forbrændingsmotoren får enerdie ud af ingenting.
Det eneste, vi kan gøre toz arbejde på vækst effektiviteten af disse forandringer.
Det vides ikke, fra alle kilder til energi, det betyder ikke, at de ikke eksisterer, men det betyder ikke, at de er.
Historien er fuld af snydere prubujacych bevise, at de har opfundet noget lidt, at hvis det stadig var overbevisende wystarczjaco lang for dem, formået at overbevise sine menneskelige succes.Kiedys gostek vist en af de transfusion af blod af psykisk syg mand fra potulnego ram den vil helbrede denne lille gæst efter transfusionen var så udmattet (en eller anden måde ikke døde) med det syntes, at han helbredt for psykiske sygdomme.Desværre er den største del af den praktiske laboratoriet wynlazkow er noget vrøvl, eller fejl som følge af nieznajomoscui fysik eller fejl i de antagelser.Tilsvarende stredniowieczu köles mørkere med en maskine opfundet skak, og sad i midten zeczywistosci köles historie er fuld af sådanne mystifikation
Personligt er jeg lidt skeptisk over for, hvis det kommer til sådanne opfindelser.
og hvad ufoer er argumet sandsynligheden calculus er desværre meget skrøbeligt til at sige nej til afdelingen for denne afhandling niekozysc til powatala civilisation som vores var nødvendige antal zdazen, at dette er en chance for, at de førte en wspolzaistnienia i forbinde deres niewspolzaistnienia med dem andre zdazen (f.eks shot meteorit lander og ødelæggelse af vores arter, som det gjorde med dinusiami) er lige så meget som det er understreget meget lidt af det ovenstående, som jeg synes er et vidunder af sædet nu ved at indsamle og jeg er ikke Jaks amøbe flydende i czynstam eller kupla spredt atomare univers.
Jteszcze ene er spørgsmålet, hvis vi antager, at ufo os przylecialo skal være "intelligente" pojawai august, er et andet problem, som er inteligecja måske i universet, der er nogen former inteligetne (og ikke nødvendigvis livsformer), men så forskellige fra os, at vi ikke vil de kan klassificere som rzpoznac eller inteligetne.
Måske noget, som har nogle karakteristika er i live nu inreligetnej sig i nogle komputerku, og vi ved ikke, om det, og aldrig om dig, gør d ikke kender, fordi den ikke opfylder vores definition.Det kan være, når du lander på en planet, hvor de vil vokse i nær samme alger bryde ud af vores UFO kigge dig omkring, og jeg vil ikke anbefale nogen, der, selv med disse inteligetnego alger vil oprette en formular, der ikke inteligetna ....... zuwazymy ......Og vi er mZe disse alger?advarsel, som alt for mange stavefejl og slåfejl

Men, jeg keder den næste.

F.eks Der er ingen "pumpe kavitation" på effektivitet på 100% og derover, og enhver information, især i NET'cie, er en manifestation af kollektive skizofreni og alle data om den påståede høje effektivitet er bestemt sprefabrykowane, imaginære, og oplysninger om køb det ved amerikanerne til at opvarme dit hjem, fordi billigere end elektriske varmelegemer er formentlig den største afvigelse i prøven.

Matematik, fysik grundlag og endnu en gang bunden, dette er nøglen til målet.
Men på et tidspunkt, og det er på høje tid, mange observerede fænomener stoppet fysikere er enige (det sikkert også debilizm).Stadig mangler en forenet teori for alle, at antallet af observationer, kald det "spørgsmål-energi" var blevet rystende lavt, autoritative videnskabelige kredse henvise til 10. .. 30% nej, men det er sandsynligvis kun resterne af dem, der ikke har brændt på bålet.Password "mørkt stof" er en g. ...entej til magten.Er det ikke?tbc ...

Indtil videre er der ingen kendte grund til at konkludere, at ufoer er objekter (biler) i andre civilisationer.

Sandsynlighed ...Jeg talte en gang, i teorien, den simpleste celle er kodet så mange
oplysninger, der ved halv snes milliarder år, hvorved universet eksisterer, bør ikke opstå
liv, fordi molekylet er ikke nogen steder zdążyłyby arrangeret på en sådan kompleks information på en tilfældig måde.Den
Det kan være vi er den eneste civilisation i universet, den simpleste teori, data om celle tog
Encyclopedia of Modern Physics, den omtrentlige størrelse og alder af universet er ganske velkendt.
Relevante beregninger, som har skiftet til den Tilladelser soc.culture.europe - Jeg håber, at i nogle arkiv.

Måske som følge af en sådan beregning til den konklusion, at vi eksisterer - som en civilisation - bare fordi
at Gud ikke kun skabt universet, men det stadig zaingerował at skabe liv på Jorden.Og hvis
ønskede at skabe dem på en anden planet, det er hans virksomhed, og vi ikke forsøge at gætte.

I anledning af nysgerrighed - Kongressen af polske Fysikere, der var lidt over en måned siden: du kan se, hvis densiteten
stof i universet var kun omkring 10 ^ (-57) forskellig fra den, der er i løbet af sin udvikling kan ikke
udvikle kul - og derfor kulstof-baseret livet, hvis kerne energi niveauer af kulstof C12 var et par
procent af andre, er den syntese af kulstof i stjerner kunne ikke forekomme, uanset tætheden af sagen ...

Vender tilbage til UFO, selv om det nogle gange ikke var et fantom, kan det ikke findes blandt det store antal rapporter
om ufoer, der, efter nærmere undersøgelse vist sig at være illusioner ...kan skyldes, at forskning i ufoer menneskeheden
lidt bedre opfyldt, hvordan vi ligger under for illusioner, lærebog eksempler er kun en lille del af det.

Du skriver, at denne ædle aktivitet ...Dette er, hvordan den følelsesmæssige tilgang til dette emne
og gør de følelser snarere end årsag, direkte din tænkning og handling - gør det at bygge
tro på sig selv, at der ikke er verificeret af sind - ja, du har ikke lyst til at følge de kender --
er at være blindt styret af dem - så du ikke kan lide at fortælle dig, at for at skjule sandheden om, hvad du gør.

Tommy82, "Det er ikke kendt fra alle kilder til energi, det betyder ikke, at de ikke eksisterer, men det betyder ikke, at de er".
Personligt er jeg sige, at hvis der ikke var nogen kilder til "Fri Energi", at det var meget, meget blodige nuuuuuudnoooooo.

Jeg er nysgerrig efter, hvilke argumenter Nicholas hævdede, at han skulle give det op til lagring af solen?I lyset af dette var det sandsynligvis en af de mest kretyńskich opdagelser af menneskeheden.I hvad, der er blevet en hyggelig punkt til vores viden, hvis ikke Mikus?!

Hvordan kan jeg stadig vil have denne "gratis energi", kan det lære at fange neutrinoer og deres energiforbrug?
Sandsynligvis fordi de er forsynet med enorme mængder af energi, som ikke kan se ...og selvom du ved noget om dem?

Ja, men vinder viden så hurtigt i dag med, hvad folk kender i dag, i forhold til, hvad de vidste folk i middelalderen, er netop lige hvad menneskeheden vil vide i 25 år til, hvad vi kender i dag, historien har lært os, at tilegnelsen af viden, som menneskeheden var fuld af fejl mystifikation og kontrolleret af den tid, de vil blive vist under hele vores cywilaizacji, var altid meget HT, ikke mange har sagt til denne dag
Men dzsiaj skilt folk over de forskellige zeczmi mange, der viser sig niewypalami og er allerede i den nærmeste fremtid.
De fleste af dem forsøg zaistniania en szaloych enheder er ikke svært at opfinde noget modsætninger vil ikke være noget, vi kan let bevise det.selv om det ikke sandt.Ja, det er allerede i universet med alt, hvad der ikke rigtigt er et bevis på dens sandhed som noget salg maj wszysttkie szczeczne bevis for hans modsigelser.
Det er ren markedsføring

En pozatym kan allerede ubevidst du tror er træt af sit liv og prubujesz sort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back