anaglifach?

R

radziejsz

Guest
Hej sidste ganske højlydt annonceres filmen "Trip to the Moon" i 3D i alle biografer.Jeg skal bare vælge at Multikino og se, men først vil jeg gerne spørge, om nogen ved, hvordan denne film er lavet, der tager det i 3D i alle biografer.Sådan ren nysgerrighed:)

radziejsz skrev:

Hej sidste ganske højlydt annonceres filmen "Trip to the Moon" i 3D i alle biografer.
Jeg skal bare vælge at Multikino og se, men først vil jeg gerne spørge, om nogen ved, hvordan denne film er lavet, der tager det i 3D i alle biografer.
Sådan ren nysgerrighed:)

Åh, det er lige så jeg troede disse briller er antaget.Og der var en, om dette virkelig er sådan et vidunder?

stołek_-92 skrev:Korrekt eksponeret film film beskyttelsesbriller.
IMAX er ikke behov for dette, selv om dens dimensioner biografer hjælpe folk med at springe den motylkami;)

Jeg var i IMAXie, endda sjovt, men efter at hoved gør ondt, forfærdelig (men kun nogle få:?)
: Arrow: yakuza_2000
Måske, jeg ikke agter at argumentere.3D-effekt kan siges at spille på projektoren komputorowym, derfor min anmodning.

computer på projektoren?ciakawe;), jeg har brug for at dykke ned i emnet: d

Ja, selv på en normal CRT-skærm.På mit grafikkort (ELSA GeForce2 Ultra) i Windows 98 var evnen til at vise 3D-billede.Det så fra kortet og skærmen var en splitter, og det kom ud kabelek med 2 infrarøde dioder, at przyklejało de velcro på skærmen, så briller er antages at bateryjką og arbejde.:)

Makro1993 du vide, om andre steder du kan købe disse briller, og hvis de kan genskab alt i 3D, og kun egnet til spil, programmer osv.?

Når disse to farver var beskyttelsesbriller.Nu, 3D-briller, der anvendes i biograferne til normal polariserende filtre og billedet er korrekt justeret og vises skiftevis til venstre og højre øje.

Jeg ved, at det var mig noget af brilleglas, som han skrev Makro1993, det vil sige, at når en maske billede for det ene øje for anden gang, at monitoren viser et billede af en tid til en gang til en anden, men hvis billedet i spil, skal være specielt designet til at falde ned i stedet fordi der er lidt for mange spil lavet for teknologien, ikke at tale om film.

Problemet med den ELSA ikke har drivere til XP.Fra hvad jeg husker det arbejdede på ét spil.

Mennesker, og ingen husker anaglifach?
Den nemmeste måde, to af de samme webcam og to par briller med farvede filtre.
Kameraet monteres på en ramme, fordelt som vores øjne.
Med et par briller trække filtre på et kamera og et filter til et andet sekund.
Så billedet af de to, vi satte kameraer på sig selv på en computer og en slutning.
Se det andet par briller.

Pozdro ...
ShakeAll

Men ingen anaglify fordreje farver og odseparowują helt andet billede fra kameraet.Bedre allerede er polariseret, men så er du nødt til at polarisere billedet fra to kameraer ved 90 grader, og det er så nemt og billigt er det ikke.Desværre, i disse to tilfælde, du skal have briller, og nu Philips-tv, at han gjorde det uden briller billede er i 3D

Men med anaglifami kan spille som helst, selv med to telefoner ii to filtre, kan du skyde noget, og derefter samle det selv og nyde.
Jeg behøver ikke at bruge et par eller flere tusinde.

Pozdro ...
ShakeAll

Godt i alt dette, men en eller anden måde alle havde glemt i dagens verden af lave omkostninger metoder til forbedring af de medier, som lyd anaglify eller binauralny.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back