Analog isolation kredsløb: nogen erfaringer med dette?

Lige et hurtigt spørgsmål:

Hvad angår sønderdeling frekvens for en båndbredde af 1MHz, jeg har valgt et sønderdeling hyppigheden af 5MHz.Jeg regnede med, at det har at være større end båndbredden at undgå transformer mætning.

Desværre var jeg ikke i stand til at finde nogen analog switch (i DIP variant) hurtigt nok til at skifte på 5MHz.Any suggestions?How about ved hjælp af hurtig mosfets som analog switches?

7roots51: Jeg har brugt isolation produkter før de går ind i denne (Analog Devices), men problemet er, at deres båndbredde er begrænset og prisen er generelt høj.

Jeg
har taget bortset et digitalt oscilloskop input bord, og jeg konstaterede, at de var ikke bruger nogen isolation produkter overhovedet.De bruger transformatorer og masser af signal conditioning kredsløb.Jeg tror også, de skal være sønderdeling signalet for (I guess fra ICS involveret i bestyrelsen).Jeg formoder, det er stadig den billigste og bedste løsning.

Mariano

Kan dette lille smule dum idé, men hvad der er ca PWM graduering.
De vigtigste spørgsmål kan PWM anvendes til freq op til 5 MHz?

Brug HCNR200 Lineær Analog OptocouplerLav Nonlinearity: 0,01%
Wide Båndbredde - DC til> 1 MHz
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Takket mabbri for forslaget, men desværre
har jeg været leger rundt med HCNR201 for et stykke tid uden at få gode resultater.

Jeg kunne aldrig design et kredsløb med HCNR201 og opamps at fungere på 1MHz.Jeg kunne gøre det med transistorer, men nøjagtigheden var ikke godt.Jeg gav op på denne Anordningerne.

UPDATE: Jeg
har været leder svært for transformere, der er i stand til at par signaler i MHz, og fandt, at LAN-transformere (dem, man finder inde ethernet-kort) er egnet til denne app.Generelt er der to eller flere små transformere inde, så jeg kan par signalet og også bygge en feedback loop til at kompensere for manglende linearities.

Jeg bad om prøver af disse transformere fra Pulse Engineering (www.pulseeng.com).De opererer med 10BaseT Ethernet-kort, så de nemt kan håndtere signaler på op til 10MHz.

Jeg
vil give dem en prøve, så snart jeg får dem og efter resultaterne.

Mariano

Hi all ...
Prøv at bruge ISO122/ISO124 fra TI ....De har en god isolation for analogt signal ....
De har også et isoleret strømforsyning til denne applikation ..

Rgds,

Jeg har ikke spillet med disse, men de hævder at være hurtigere end optoisolators, og jeg har ingen idé om, hvad omkostningerne er.

http://www.nve.com/products/isolators/isproducts.php

Jeg endelig gav op på optoisolators.Jeg forsøger at gøre AM graduering anvender LAN transformatorer.LAN transformatorer er billige, små og tilbyder en fremragende isolering.

Alle tanker om AM graduering?

Jeg hakkede signalet (DC til 1MHz) med en 10MHz firkantbølge (carrier), så gjorde en low pass på omkring 15MHz at få en sinusformet bølge egnet til par gennem en transformatorer.

Spørgsmål:

1) skal jeg gøre sønderdeling (suppleant mellem signal og nul volt)?eller skulle jeg suppleant signalet ved hjælp af en multiplikator (formere ved 1 / -1)??
2) hvordan kan jeg demodulate?huske, at ouput kan DC, positiv eller negativ polaritet.

Tak!
Mariano

mfilippa,

Som flatulent tidligere nævnt, ADC og digital isolation er den vej at gå.

Citat:

... Jeg tror, det er en meget dyr metode til signaler op til 1Mhz.

Jeg anbefaler 6N187-186optocouplers som arbejder bøde på op til 10 MHz signalsss!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back