ANIK-F2 satellit

K

kzoom

Guest
Ka-båndet freq 20-30 Ghz, Værd at vide hvor hen til setup RF-testudstyr til at gøre stedet stråle og gateway-test?Nogen forslag ... Tak.

 
Jeg har en del arbejde på ANIK-F2 på BSS.Jeg troede, det blev leveret allerede.Anyways ...er der nogen erfarne teknikere og ingeniører på hånden til hjælp?Dette er et meget dyrt stykke udstyr, så du skal ikke blæse det!

 
Det er op og køre.Jeg arbejder på at sætte en RF testplan sammen og softwaren til at netværkets ydeevne integration.Jeg kan ikke ud til at finde en ingeniør, der har viden på området.Nogen ideer hvor jeg kan få noget hjælp?

 
Er der nogen doc's fra F1, at du kan bruge?Hvad integration niveau er du på?Hvilken bygning / workarea?Hvad er din baggrund?

 
Ja, et par.Dette er Field Spot Beam testning og tredobbelt punkt test.Software til at gøre det meste af dataregistrering maskinskrevet.Baggrund i RF trådløs.

 
Du er i TA?Afprøvning i highbay?Jeg har ikke nogen erfaring der.Jeg arbejdede i TK som en komponent ingeniør laver transistor-level design og MMIC testning.Jeg kan have nogle råd om specifikke intruments, forbindelser osv. men så vidt din STE og software er bekymret Jeg tror ikke, nogen her kan hjælpe.Du har brug for nogen indefra, så bare spørge rundt.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top