apparater.

N

nelik1987

Guest
Velkommen

Jeg er studerende og har planer om at købe en vaskemaskine, er problemet med ikke helt, hvordan jeg sætter det i badeværelset (en lille flad studerende: P), og jeg ønskede at sætte hende i køkkenet, men jeg er langt væk fra afstrømning af vand i vasken.Ønsker ikke at holde 2 slanger på tværs af grænsen på døren for nogen til at snuble og blive kedeligt: P Så jeg var nødt til at trække i spildevandet slangen omkring 5-6 m vand skulle hæves til en højde på ca 80cm fra jorden til højden af vasken.

Er pumpen i vaskemaskinen ville have en sådan beføjelse til at skubbe igennem vandet?
Hvad vil være diameter på slangen dræne vandet, og hvordan vand udløser vaskemaskinen?Jeg flyttede fra apparater.19:40 30.03.2008[_P_]

Efter min mening, den samme længde betyder ikke noget.Er betydningen af den højde, hvor terminal du sætter en slange!Hvis du vil være for høj, behøver du ikke hælde vandet, og hvis der er for lavt, kan vandet løbe frit fra vaskemaskinen.

Slange kan være en lang tid, hvad du ønsker, fordi dopompowywuje pumpe vand til en vis højde, og derefter at vand flyder frit.
Så du kan se, hvis du har en vaskemaskine på gulvet, kan du slange føringen ned i kælderen.

Og længden og højden er vigtigt, fordi jo længere slangen jo mere vand pumpen skal presse på for mere vand i den vil blive fortsat.Rådet vil sandsynligvis pumpen, men det kan forkorte batteriets levetid.Jeg tror, at 3-4m max, men hvad det betyder ikke, at der på 5 m ikke vil arbejde.Slange diametre forsøger at forlade som det er.

Når jeg frigivet slangen fra maskinen lige rundt om badeværelset, af nødvendighed, selvfølgelig:).Der var det mindste problem med vand odpompowaniem trods 8m slange.Vaskemaskinen Ardo A400.

mrhari skrev:

Og længden og højden er vigtigt, fordi jo længere slangen jo mere vand pumpen skal presse på for mere vand i den vil blive fortsat.
Rådet vil sandsynligvis pumpen, men det kan forkorte batteriets levetid.
Jeg tror, at 3-4m max, men hvad det betyder ikke, at der på 5 m ikke vil arbejde.
Slange diametre forsøger at forlade som det er.

Længden her er uden betydning, men den ordning er vigtig.Vigtigt, at hældningen er fastholdt, og at udvandringen ikke er placeret over afgangen af tidevandet vaskemaskine.
Wypompuje pumpe sig kun til vaskemaskinen slangen, hvor vandet vil tilgå det samme til det laveste punkt, i dette tilfælde burde være sådan, kloak.
Hvordan Tos er en vaskemaskine på 10 etage af, hvad der kan være udstrømning i kælderen?
I modsætning til situationen, hvis nogen ville have en vaskemaskine i stueetagen og første sal afgang på 10, så pumpen kan ikke presse den mængde af vand.

nelik1987 skrev:

spildevand slange trække omkring 5-6 m vand skulle hæves til en højde på ca 80cm fra jorden

Jeg ved, hvad du mener, du bare vidste ikke rigtig, hvad jeg mener, jeg mener, at så få ud af slangen i en vaskemaskine, der skal lede ham på gulvet i hele køkkenet og sætter kun i nærheden af køkkenvasken ham op på sit højeste i vasken, der er omkring 80 cm eller så det vil arbejde eller ikke rigtigt?

Ikke mere vil ikke fungere godt.Vaskemaskine vil indsamle mere vand eller for lidt, vil være i tromlen.Vand vil strømme ind i slangen, som vil være under tromlen.Når vaskemaskinen slange at ombryde højde 70 cm, og de "kan gå på gulvet."

mrhari skrev:nelik1987 skrev:

spildevand slange trække omkring 5-6 m vand skulle hæves til en højde på ca 80cm fra jorden

Samurai skrev:

Vigtigt, at hældningen er fastholdt, og at udvandringen ikke er placeret over afgangen af tidevandet vaskemaskine.

Exactly, jeg henvende mig til ære przejęzyczyłem.
Hvis slangen er for kort, du kan give φ32 PVC-rør langs væggen, og husk at nedtrappe.
Jeg har gjort det selv i badeværelset til et bad.

nelik1987 skrev:ikke sådan en ting, og jeg gerne, hvordan jeg forstår det kan være 5-6 meter mit engelsk er ret svag, men det tal viser, at det ikke, vel?

Remeknapr skrev:...
Med hensyn til dens længde, så er det ikke for et par meter af en stor indflydelse på driften af pumpen.

Paw_el skrev:[: Arrow: Remeknapr ikke enig i dette, fordi sagen ikke kan påvirke, men dens liv så.

: Arrow: Remeknapr ikke ensbetydende med at provokere dig til kontroverser, dog kun til at angive forfatteren til at tage hensyn til muligheden for hyppigere udskiftning pumpe eller motor.
Det er indlysende, at en sådan arbejdslivet af pumper til at være kortere, han skrev om den oberst mrhari i sit første indlæg i dette emne.
Rimeligt argument?: Ide: Elektropompka i vaskemaskinen er kun pomką "over" og har sine resultater som angivet af fabrikanten til normal slange 1,5 m, og en korrektion af fabrikanten sjældent bedre, ofte tværtimod.
Gentagne gange nævnt pumpe "gammel stil" overophedet eller brændes.: Cry: nu "magnetiske" er endnu svagere i "inwencjach kreative brugere.: D

Pumpe i vaskemaskinen er en rotor om fri udveksling af sådanne en slangelængde eller så højde betyder ikke noget i livet.Men arbejdstiden er vigtige elementer af den permanente vandforurening er vigtig.Du skal huske på, at slangen ikke gå for højt, eller falder i de forkerte, fordi han ikke kan pumpe vand.Ligesom Motoriseret i springvandet vil blive placeret så dybt, men arbejdede dårligt løbe, så længe den placeret lige under spejlet.

Paw_el skrev:Det er indlysende, at en sådan arbejdslivet af pumper til at være kortere, han skrev om den oberst mrhari i sit første indlæg i dette emne.

Om den form for banal og stort set alle er klar over, at selv de 8 m af kloaksystem ikke er et problem, men de sifon bør ske så tæt som vaskemaskiner (helst den originale håndtag på bagsiden).Netop mængden af snavset vand tilbage fra vask zasyfonowaniem side, desværre, er proportional med mængden af stank, der muligvis kan udledes i rummet mellem praniami.En helt lukket, ingen pumper.Desværre ofte (selv i personer med teknik eksamensbeviser) slange løber langs gulvet og fælden er kun kanten af tidevandet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back