Audi A3 1.9TDI - noget hyler, når du tænder Klima

S

smelte

Guest
For nogen tid efter at have skiftet Klima på tidspunkter, der noget jeg buczy (lyder mere som "Zzzzzz ....." end en knirke eller rangle. Så hvis nogen eller en fan der er forsynet med przycierał. Dette sker undertiden, langt mere sjældne. Når du slukker Klima stopper. Kunne dette være et problem for nogle kompressor til aircondition bælte? "Jeg har læst ser det ud til, at noget er. bekræftende fald, hvor han er, og hvorvidt det er svært at erstatte? fans synes at være i orden. Jeg ved ikke, om de er der, så udbudssiden, men i sandhed jeg ikke se nogen forskel, når det begynder at hyle.

Fuldstændige oplysninger om bil: A3 1.9TDI, 110 km, r.1999, husholdningsfolie af aluminium.Auto's Climatronic.

kompressoren er slukket efter finish, så det svinder da kompressoren

Ja, men hvor den er placeret?:) Jeg forstår, at kompressoren er det samme som klimaanlæggets kompressor?

Tænk, at hele er udveksling?Damn, det er sådan jeg ser, at for at gøre noget med det, skal du fjerne V-bælte: /

nødt til at regenerere og ikke betaler bedre używkę pik

Nå, ja, men med disse stimulanser er så, at de ikke ved, hvad der vil ..Efterspørgslen, og det viser sig værre end hvad jeg har.En nówka igen koster lidt: /

Hvis du køber sådan et vidunder, der er en garanti du får bilen først, og så du har til at give denne faktor til workshop og then sænkes nabili installations workshop, der omhandler Klima er helt sikkert have adgang til sådanne dele af det og garantier

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back