Bærbar computer IBM ThinkPad 600x - forbedring

T

tanatos001

Guest
Jeg har Lapka som i titlen IBM ThinkPad 600x kører WinXP Home SP

Pentium III - 498MHz
128 RAM
4,52 GB harddisk
BIOS-version ITET48WW, 11/30/99

Jeg vil gerne gå lidt tuning:
1.Jeg vil gerne flytte det lidt mere Ramu (zamówiełem allerede efter to ben-DIMM 256) - om det vil gå?
2.Jeg vil gerne øge harddisken.I nogle beskrivelser jeg har fundet, at fødderne støtte 32GB max, men lægger via USB 80 GB drev fungerer normalt.Så jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg køre at flytte dertil.
3.Batteri - helt padnięta.Hvordan er den reelle pris for regenerering.I en af selskabets råbte til mig 200 zł (efter min mening en smule for meget)
4.Udskiftning af cd-drevet på den bedste DVD'er - om det skal være IBM?Kan jeg smide noget andet, og bare ændre rammen?
5.Netværkskort - hvis du kan smide modem i stedet indsætte netkort?
6.Jeg har ekstern diskettedrev - Jeg ved, jeg burde podpinać den særlige stik (højre side var jeg på reden) - hvad er det fittings (hvilket kabel til at kigge efter?
7.venstre side af boliger jeg har et slot (tættest på åbning) - hvad er det?
8.Uanset om det er værd at opdatere BIOS - nogle kampe, fordi jeg har et defekt batteri
 
Læs a og § § 1, 2,4 løst, men der er yderligere spørgsmål1 teorien bør gå2 skulle gå endnu 80 GB

3.Batteri - helt padnięta.Hvordan er den reelle pris for regenerering.I en af selskabets råbte til mig 200 zł (efter min mening en smule for meget)

4 bør matche

5.Netværkskort - hvis du kan smide modem i stedet indsætte netkort?
6.Jeg har ekstern floppy drev - Jeg ved, jeg burde podpinać den særlige stik (højre side, jeg var på reden) - hvad er brystvorter?(hvilket kabel til at kigge efter)?
7.venstre side af boliger jeg har et slot (tættest på åbning) - hvad er det?
8.Uanset om det er værd at opdatere BIOS - nogle kampe, fordi jeg har et defekt batteri

9.
Det 600x er efter sigende en mini PCI-plads - hvad kan jeg bevæge sig der, hvor det er?- kartę znalazłem, jest pod spodem, w tej chwili mam tam modem, czy mogę tam wrzucić coś innego ?

Kan jeg installere et trådløst kort der, for eksempel?
- Jeg fandt et kort der er nedenunder, i det øjeblik, jeg fik der, et modem, kan jeg flytte noget andet?
10.I 600x højre side af soklen er meningen at køre zewnetrzenego socket VideoOut-Jeg har der bare en tom.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top