BenQ fp767-12 - hvad fond fluorescerende

C

corax

Guest
Velkommen

Jeg er første gang i forummet, altid kun læse stillinger.Spørgsmålet i slutningen, og nu en kort beskrivelse.I min skærm døde belysning matrix, matrix værker.Jeg fandt et par temaer, der er beskrevet reparation, jeg nævnte transistorer, kondensatorer, transformatorer er omtrent lige så længe der kun 2 fluorescerende lys, den anden halvdel af padnięta og andre selvlysende odpalają.Przekładając ikke kontrolleret, at alle 4 er glatte og strømforsyningen starter drift ( I 2 ild i et stykke tid).Jeg har allerede nok loddemetal, og en lille nasiedziałem;) Om elektronik, så jeg ved, hvad fysik i gymnasiet.Ved tilslutning til en skærm starter og desværre kompa lysstofrør (disse 2) også gå ud til chwili.Odlutowałem endda 2 transformatorer, kondensatorer og transistorer fra padniętej tid og stadig, 2 til at tænde og gå ud, matrix værker.Jeg gør, hvad de fleste af de overheadprojektor matrix.Odlutowałem så sikringen af hele magten lamper, og jeg kun handler matrix og 4 lysstofrør.

Endelig er jeg ramt på en anden idé, og derfor mit spørgsmål.Hvordan de vil finansiere de 4 lysstofrør?På toppen og bunden af den matrix, er fluorescerende 2, 2 fra hver af de kabler.Er det svært at købe en billig enhed, når den er tilsluttet til 230 (der skal tildeles direkte fra nettet, uden at kombinere) er krediteret til 4 små lysstofrør.Jeg kender ikke på dette, og skærmen cool, en ny fond eller ikke.Jeg kunne gøre alle de kabler og stammer fra lysstofrør på ydersiden bagsiden af kabinettet for at krogen noget.

Jeg hilser og takker for din hjælp.Tilføjet til 3 [timer] 37 [minutter]:Hej igen.Jeg læste et sted, som du kan bruge som ballast afklædt billige sparepærer fra supermarkeder.En fluorescerende kabelku kommer efter en på hver side.Give råd?Jeg ved ikke lige, hvad det kunne have en sådan magt i fluorescerende skærm, er 4, så hvert enkelt hjul sandsynligvis 4?Da tilslutte 2 for eksempel, fluorescerende effekt 4W ballast 1x 8 W?På forhånd tak for alle forslag.

Med venlig hilsen

Indsæt billeder inverter.Har du tjekket alle de punkter, som er beskrevet i stillinger på baggrundsbelysningen.

Velkommen

Her topic1173597.html en hel diskussion og foto-cd'er, jeg har den samme, erstattes de dele, og derudover er markeret med kondensatorer (4 hvide i den foto på trafach, 150nF 100V).Efter aktivering stadig konkurrerede kun 2 lysstofrør, en af de 4 transistorer i trafach, som jeg nævnte også lavet en mærkelig, men det er ikke brændt, men det blev hårdt.Jeg behøver ikke længere at tvinge det.Det er derfor, jeg ønskede at være mere underholdende, uden at lodde tilsluttet en separat ballast, der leveres af netværket de 4 lysstofrør.Gå på sådan en kompakt fluorescerende lampe fra supermarkeder? De har nu alle de koldstart.På hvilke konto?Åh, og skærmen stadig var på stedet første elektroniske fyr tog 20 zł, fra hvad jeg så det kun er forbedret i februar, sandsynligvis i deres søgen efter kulde og bredte sine hænder.Havde søgt om forummet her, ville han vide, hvad der skal ændres.Desuden namieszał ved jeg ikke, det var inverteren brændt lunte, og at han i hans sted wlutował modstand og sagde, at hans lille świecił.Tylko da jeg checkede det allerede fik brændt modstand.Jeg plejer jeg sætte en sikring efter modtagelsen af skærmen, og han straks brændes (2A). Jeg ved ikke, hvad der gik strømninger i 'service'.Transformerne er ok, fordi jeg oversat par członach både frekvensomformeren og kører stadig den samme parti på den anden transformere.Ikke længere ønsker at genere med det.I øvrigt shoppen-tech cybor bedraget mig, og sendte alle de dele jeg skulle købe Allegro andre transistorer, og cybortechu overskydende likvide beholdninger i pengeoverførslen er ikke afstanden, hans hænder falder udelade allerede betaler for 2 af forsendelsen.

Med venlig hilsenLagt efter 4 [timer] 40 [minutter]:Men det forekommer mig en anden mulighed.Hvad lodde disse lysstofrør er ikke skuffet, han starter, og 2 veloplyst og godt, bare slukke denne sikkerhed, fordi 2 andre ikke fungerer.How are you kidding?Selv lys kan permanent overvåge klipset fast til lægterne med en computer, som udelukker, hvis jeg ikke bruger.

Hej du nævner transistorer (SC 5707) C5707 på den side, hvor den fluorescerende niedziałaja nye lister, og begge par sei og pisk er beskadiget, er det stadig muligt at kontrollere transistoren SMD på den anden side załanczajacy FU9024N

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back