Blaupunkt Melbourne SD27,

B

Bassman

Guest
Velkommen
Jeg har for nylig købt en Blaupunkt SD27, der har sådan en lille lidelse.Nå, om FM-ie der er afbrydelser i modtagelsen, til tider mere eller mindre klar.De pauser er virkelig kort - 0,1 s og måske endda en meget kortere ...hyppigheden af hvert par sekunder.Noget i stil med fine "hikke".De fleste finder det en smule, mens du lytter til musik.Dette er især tydeligt, når du tænder den såkaldte.komfortabel RDS AF (displayet viser RDS).Sommetider kan du deaktivere RDS lejlighedsvis bryder opstår eller forsvinder helt.Radyjko kontrolleret i en anden bil, der også spillede uden forbehold på daglig basis med Blaupunkt CD og RDS-I.Det er den samme - radyjko interrupts.Så installationen er alle OK.På grund af det faktum, at jeg bor flere miles fra FM-sendere, kontrolleret jeg radyjko i Lodz.Det var den samme.Selve effektivitet AF er korrekt.Radyjko er under garantien, så han er at regne det vil jeg ikke.Jeg ville kun vide, hvis det er det problem, som giver anledning til garantireparation eller rettere de fejl af vores sendere.
Med venlig hilsen

Hvad denne fyr klyngede radio?
Måske denne antenne?
Hvorfor ikke skrive, hvad bilen, fordi jeg har tendens til at være aktiv antenne?

En kollega læse den omhyggeligt til slutningen af mit indlæg, der blev radyjko forsøge ikke bare en bil?

Hævder endvidere, at antennen er normalt tilfældet:
topic1009299.html
topic1007089.html

Jeg ville ønske, det var en vin kun antenne.
Da min bror er Renówce Blau (kan ikke huske model af CD, RDS, etc kan 5letni 4), og det er ikke.Min radio med ham - ja.
Dens for mig er det også hævet over enhver kritik.
Angives med en kollega Stillinger målretning aktive antenner.
Både biler - og min bror - er blot en passiv antenne.
På 90% af tilfældene ikke forstyrrer radioen slukket RDS AF.Jeg er 100% overbevist om, at dette ikke er skyld ant installation.

Som for renówek, for eksempel, blev senere Clio bageste tagantenne aktiv ...

Thalia er 2001, og selvom det er blevet aktiveret, pre-installeret - hvad har det at gøre?På et Blaupunkt arbejde på en anden ikke?

Sprubuj nulstille radioen.
Da det ikke hjælper, skal du gå til radioen og ustwienia powyłączaj enhver type ydelser, og andre AF TP umilacze FM modtagelse bør hjælpe.

En kollega havde en Blaupunkt i bilen og på et tidspunkt hørt et hvin i radioen, at tiden ikke er nok fløj ned i en grøft, der var bundet med den undtagelse, at der gik tabt som den bølge af august er noget odzwywało august.
powyłączałem alle trash venstre kun lyd på stereo, og det var godt.

Reset hjælp odpięcia magt for længe - jeg gjorde det.Selv når omsætte en anden bil - på prøve.Indstillinger tilbage.
Medmindre der er en anden måde at nulstille?Gendannelse af fabriksindstillinger NORMSET også vil sandsynligvis ikke ændre noget.
Og hvis jeg går ned lige med AF, selv om de sommetider synes også sporadisk og uden hikke på RDS.

Derfor i denne tråd jeg ønsker at finde ud af, om det giver mening radioer henvisninger til service (garanti).

Jeg ønskede at tale om dette emne og at henvise til, hvad han skriver Bassman.Fiat Croma bil jeg har installeret fra fabrikken Blaupunkt radio med CD-afspiller.Radio er kun passer til denne bil.I dag var programmering af radio-og FM-modtagelse forstyrret mig.Jeg har hørt det er ligesom dźwiękł slukkede til en brøkdel af et sekund med regelmæssige mellemrum.Det er som om noget brød lyden af banke ud lyden afbryde den monotone rytme.Når jeg læser dit indlæg Bassman det er ligesom alt, hvad jeg tog ud stykke.I min radio er den samme lidelse.Når jeg deaktiverer AF lyd er ren, fejlfri.Når du tænder AF zakłucenia straks tilbage.Men efter AF er at bruge det.Ingen mening, når du er off.Cosik Blaupunktami disse ikke alright!I denne situation, tvivler jeg ikke på antennen og antenneanlæg.Jeg kan se, at stillingen er fra maj.Jeg vil gerne spørge, om du gav radioen til webstedet, og hvis ja, hvordan er denne service lidt.Generer mig meget, men disse fordrejninger ved ikke, om det er fornuftigt at annoncere i Fiat.Og som i andre blaupunktach er problemet jeg ved ikke, om det giver mening at annoncere.For selv om ved et mirakel, har udvekslet radioen er en anden kopi kan være de samme.: / Please svar.Tak for oplysningerne.

Desværre er det ikke endnu hengiver radioer til webstedet på grund af ferie, men sikkert jeg vil gøre det snart.Også jeg 100% sikker på, at det ikke er vin radioantenne, højttalere, kabler osv., som nogle har foreslået stærkt til mig.Radio endnu kontrolleret i yderligere to biler.Det skete præcis det samme.

Jeg har kolleger, det samme: (. Radyjko monteret i Seicento, er det desværre har hikke med aktiveret RDS'ie:. / Hvis nogen ved, hvad de skal gøre ved det gerne vil lade os vide, hvad og hvordan ...

Jeg har den samme i Vectra B Stationcar og i samme radyjku hvad de skal gøre.måske nogle indstillinger?

et sted i muligheder skal være en funktion BEEP som standard den er tændt, kan det slukke det er dit problem.

Hej!
Jeg har det samme problem i Blaupunkcie Melbern monteret på Fiat Panda ...

Velkommen til klubben: |
Jeg har den samme i Blaupunkt Melbourne SD27, en ven af Blaupunkt Brisbane SD48: græde:

Nogen formået at løse dette problem?:
Jeg skriver, fordi jeg begyndte aflytning af RDS: Shii:

-------------------------------------------------- ------------------------------

Problemet delvis løst, og det er ikke skyld RDS.
Du skal bare nødt til at vente, indtil radioen til at tune ind og fange stereo og den eneste station programmeret ved at holde knappen cyferką.

Hvad mener du - "delvis løst problemet."
Eller helt elimineret på denne måde eller hikke zmniejszyłeś det?
Check det ud ved først givne lejlighed på mandag, men ikke regne med alt for meget.Men vi vil se.Jeg ved ikke, hvorvidt det ville være bedre at foretage denne manøvre tæt på senderen?

Dels fordi:
Når du finder en radiostation, venter indtil stereo melodier og fangst hver gang og varer 10 sekunder.Så skal du bare skrive ned på stationen.
Men ... ja, hvad er det, men.Når jeg finder et sted, hvor der kører stereo og radio kun modtager mono radio begynder at nyse igen.
Det er det samme, når jeg logger på stationen i mono, jeg går på bakken og fange nogle i stereo.
Nu vil jeg til hensigt at erstatte stik, fordi jeg har antennen adapter og erstatte antennen i den lange.
Jeg håber at forbedre kvaliteten af modtagelse, selv om jeg oprigtigt i tvivl om det: |

Blaupunkt jeg skrev til stedet og beskrev symptomer og hvad jeg venter på svar.

Jeg har også en adapter, men det er ikke årsagen.Jeg tjekkede radioen i en anden bil (hvor han spiller en lille smule ældre model problemfrit med Blaupunkt CD og RDS).Min radio i denne bil, "czkało" som i mit og de andre ting jeg spillede i radioen uden grimasser.Derfor, som jeg skrev tidligere - fejlen ligger alene på radioen.
Det kan faktisk have en styrket signal - bedre antenne, antenne forstærker ...?

Når du får et svar fra stedet - skrive, hvad de svarede.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back