Blaupunkt Melbourne SD27,

Bassman skrev:

Når du får et svar fra service - skrive, hvad de svarede.

I min Lanosie en simpel passiv antenne.I alt hjem installation sårbarhed udelukkes på.
Selvfølgelig kan du tjekke derhjemme antenne.Måske er det samme som i Skodziance ....
I morgen vil jeg lege med din radyjkiem.Jeg ønsker at dobbelttjekke, om dette sker under et stop og under kørslen.Tidligere imidlertid, selv om den nøjagtige tuning til nærmeste senderen er over 30 km og vidste ikke, om at fange stereo.Undervejs er en skovklædt bakke terræn.

Bassman skrev:

Selvfølgelig kan du tjekke derhjemme antenne.
Måske er det samme som i Skodziance.

axelakis skrev:

Vil fortælle dig om de resultater, og jeg vædde separatoren.

Nå anyway jeg fik et problem med "hikke" i denne model.
Jeg har en tagterrasse antenne med forstærker cirka 35 cm i længden uden en separator.Hvordan jeg brugt et kabel til at forbinde antennen og radioen er bare en almindelig TV (tyk fordi tyk, men gratis), og hele Warszawa radio modtager godt, forlader byen, da det sker, vil det fange mono, men jeg har ikke skåret indsamling, kun i tunnellen, men har den virkning, støj i alt er det normale.

Radio har en anden lidelse, ved lav lydstyrke niveauer genererer hørbar støj, uanset om jeg lytter til radioen, SD eller Front_AUX.

Radio sendt til den centrale hjemmeside Blaupunkt i Warszawa med en beskrivelse af irriterende hikke.
Virkningerne af reparations-(og andre) skrive til radioen derhjemme.

Jeg tror jeg vil gå til dine fodspor.En lille vision holder mig tilbage med at føre kaseciaku ferie, men kan være det værd.Vi vil se, hvor længe den service vil klare (eller ikke ...) problemet.For nylig en masse rejser rundt i Lodz er tæt på senderne, og endnu mere eller mindre radyjko "feber".Jeg ser frem til virkningerne af stedet for dig.

Vent indtil jeg sendt tilbage i radioen på grund af sin reparation historie er meget interessant, men lad os afstå fra at beskrive det, indtil jeg havde en radio i hans hænder.Radio er allerede på stedet i to uger.
Resten er gæt: |

I alt forventer jeg nogle komiske historie reparation: D
Men jeg håber, at det vil være glat, fordi jeg stadig ikke fange (og ikke bliver fanget) af hikke:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back