Bravo!

K

Kasia18

Guest
Hej.
Skabt noget.For naturligvis har projektet på dette tidspunkt endnu ikke afsluttet, men spillet mangler kun ringen (fælg?) På subwooferen.Bygningen var mig omkring 150 guld sammen med højttalere, så der er nogle audiofilistyczna byggeri, men i det mindste wykożystuję alle dets muligheder.

Spånplade - 25 PLN
Talere, delefiltre - PLN 90
Andre pierdoły - resten

've anvendes til bygning af kolonner og deres hænder http://www.stx.pl/charakterystyki/GDN-25-100-8-SC-ALL.jpg
http://www.stx.pl/charakterystyki/GDN-25-100-8-SC-FALL.jpgImage2.jpgBeskrivelse:0,00

Det er opmuntrende, at der blandt kvinder, og nogle gange folk er fascineret af elektronik og audio-tema :).

150 złociszy manuelt oprettet for denne type produkter, er det ikke en masse ..Very nice performance!Vi ser frem til det andet punkt på dagsordenen, og flere billeder ;-).

Velkommen

Nr. venligst, pretty cool box:)
Skriver, at switche zastosowałaś, uanset om du mangler, hvad det betyder, og drevet.
Og hvorfor en skzynia?

Rocky Horror skrev

Rocky Horror skrev:

150 złociszy manuelt oprettet for denne type produkter, er det ikke en masse ..
Very nice performance!
Vi ser frem til det andet punkt på dagsordenen, og flere billeder ;-).

: Arrow: Dothan
Emmm ...Jeg talte om forholdet mellem midler til den virkning, der er opnået i dette tilfælde kom ud meget positivt - og det er også kunst.Indsats af manuelt arbejde, for selvfølgelig, "værdi" uvurderlige, men det tilsigtede resultat, fordi det også giver nogle odświadczenia.
I korte, vi er meget pæn arbejde for små penge, og denne erklæring er særlig vigtigt, når guiden er en repræsentant for den retfærdige køn :).

Ja:): DIndsættes efter 2 [minutter]:Kasia18

Stand til at give dig, hvad er diameteren af taleren og eksterne dimensioner af indhegningen?

hilse thanks in advanceLagt efter 10 [minutter]:Søger lidt inspiration mønster, som jeg kunne gøre hende Suba I really like this endnu: http://www.artonaudio.com.pl/klasykreklama.html

Opførelsen af en smuk, vellykket, og denne kendsgerning, at denne idé ikke nok til, at ...skete med blide hænder kvinder ...Jeg vil gerne lykønske og hilse på ...

PS På vejen denne pige er et mirakel, som jeg begynder at forklare noget af ham, jeg præsentere hende et projekt, som han opfandt, og hun vender sig og siger: "Og så det aldrig forstå": P-dag, for eksempel, det bedste og kombinowałem wmiare rimelige i henseende til både sonically og pris-systemet, bil lyd for min Daewoo Tico (skal du ikke grine: P), og jeg lavede en note i brudnopisie i klassen, er det på et tidspunkt afbrød mig og min Kontemplation postwiła spørgsmålstegn, og jeg sagde " Lyd "hun engang" Aha "og tog deres lort: P

ikke mindst fordi det monitorek foretaget af fair køn er virkelig enestående.Det er en skam, at der ikke er nogen kæreste i Chicago ah;)

ingen herrer dziśmnie sex smuk overraskelse: P

På workshoppen i hallen obrubki mekaniske Tokarnia arbejdede på den 17-årige Ania:) Jeg har powiedxieć meget pænt serveret med alle de faciliteter:)normalt ikke udtale sig om dette emne, men jeg må rose strukturer:) Sam noget takeigo flyve rig:) fine design og meget billigt!

HVAD lide hvad du ser her, men den kvindelige side;) finerede meget rart ikke se en fusion af bestyrelser og finerer.bravo

PS Har du flere veninder interessant at lyd og akustik: D

nono ...baaardzo smuk kolumienka og skam, at kun én (jeg håber at leve for at se de andre;)

Men jeg må indrømme, at som en kvinde ved en ting, det gør den altid noget pænt og omhyggeligt udført og velvalgte farver.Sådan er karakteren af kvinder:)

Kasia, jeg ser frem til det endelige resultat af denne konstruktion.Nogle rør dette år, ville det være var nyttigt.
Jeg opfordrer Dem til at overholde følgende struktur:)

Aha, og selv pytanko til Kasia18:
położyłaś foran decor kolonner?Jeg mener den sorte:) hvilken slags materiale?

Hilsen.

PS
Kasia kdybyś kunne reducere billedets størrelse, for eksempel, fordi jeg sandsynligvis læsset op med 5 minutter:)

Jeg ønskede at få min kæreste gjorde mig noget som dette:) så rart at chatte med en bolle og subach wzmacniczach ogolnie teknikken:) Matryna Wojciechowska:)

Mange tak for de positive kommentarer.

Dothan: arrow: 25cm diameter højttaler, diskant 8cm.Dimensionerne er 60x60x30cm.

Motoman: arrow: ja jeg har, til en: wink:

fraxx: arrow: En kolumienka kun fordi de andre midler ikke fandtes, og hvis det ikke ville det ikke være et sådant tab, som for to.Bass-reflex tube, for selvfølgelig vil projektet stadig ikke er klar: wink:
Jeg forlod forvæggen finer tekstur i huden (... det er bare vejen var 20 guld pr meter ^. En lille billeder gav, jeg ved ikke, hvorfor så længe lander: D

Grzelaspace: bror er, alt ignoramus inden for elektronik og akustik: D

Yours!

PS Jeg ønsker ikke at forbyde for at grimme ord:!: D

Byggeri zajefajna, nej men jeg er under indtryk af
Jeg vidste ikke, at damer er også på elektroden, og en meget behagelig overraskelse, så at fortsættepozdrawiam marniu

Jeg er bare i chok kolumienka klaret sig bedre end przezemnie.
Jeg har beregnet, at i stedet for øjet (endda nogle, der ikke faceni:)).

Dothan skrev:

Kasia18: 60x60x30 vel?
30x60x30 måske dette ville være cool:)

Paka ikke sjovt ...
odlazi finer - det første billede, kabel live på 230V i stedet for BR - noget i retning af huller resonans (patenter panow af mandlerne fra 80'erne, jeg spekulerer på, om der beregnes på FS?).afgrøde kapacitet sætter ikke spørgsmålstegn ved du om de parametre, TS pakningens enhver beskrivelse: gdw, og ingen vers på 1 kolonne ...Hvad er du folk så ophidset?sandsynligvis virkelig ikke har kontakt med kvinder ...

Herrer.Dit indlæg er blevet fjernet, fordi alle skal have en ret til ytringsfrihed.Ved derimod, er dine indlæg stødende til brugeren> Kwaczor <

Velkommen
Kolonne ser pænt ud, kan du se, at det var omhyggeligt gjort.
Som anført af en af talerne måske mangler et middel (medium tone), men det afhænger i høj grad om hyppigheden fordelingen af spindlen.
Men så vidt angår ven ikke skrive kolonne i denne måned, langt ud over, at for at bruge alle sine muligheder (vi venter på en mere nøjagtig beskrivelse:)).
For sin del, lykønsker jeg fajnej design, især med en kvinde (og vi ved alle, hvordan kvinder gerne bruge et bor for eksempel: D).Lad os så håbe på, at vente på den anden til damp og efterfølgende byggeri.

PS Placer ikke kolonner så tæt på din computer:!: (2 foto fra toppen), eller andre enheder følsomme over for magnetfelter (TV, monitor ..), fordi det vil skade dem: cry:
Med venlig hilsen

grzespowier: Hvem bliver skadet?På disse størrelser kolonnerne tror ikke, at skærmen tog farver fra magneten højttaler.
For Kasia: dorób nødvendigvis den anden kolonne, det derefter kun vil være noget!
Er du færdig til at fremdrive wzmak også en af de vidundere?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back