Bravo!

Hej!
Starasznie godt kom ud af den forreste væg.Hvad Jast gjort?Stor respekt og beundring for dig.Med venlig hilsen

Dioda3 skrev:

Starasznie godt kom ud af den forreste væg.
Hvad Jast gjort?

Kvinder til Garowe: D Jeg er bare i produktionen af rør fase for Bil Cinquecento 700 ® vil snart ros i august DIY ...Tidligere gjorde jeg en masse andre vellykket design, og jeg tror, at mænd har større potentiale:) generelt sætter pris på 3, fordi det kan ses som forbinder kolonner med gulvet.Jeg kan ikke lide det mønster på tæppet og gardin.

Modereret af tomaszo:

ADVARSEL.
Efter den første (primo) rører på billedet og i øvrigt efter kvinder, og for det andet (primo) og vigtigst af alt - helt off-topic, som vrede bogstaveligt.
For det tredje (primo ultimo) Jeg bemærkede tiltag og krumspring af denne type kan hurtigt færdig med at låse evne til at skrive.

Młody builder skrev:generelt sætter pris på 3 kolonner, som kan ses forbinder med ordet.
Jeg kan ikke lide det mønster på tæppet og gardin.

Th eo ******** stald .... zajefajna konstruktion (at jeg ikke engang ønsker at fuske med finer og beskære et stykke tæppe og lim urzn ¹ æ) samlet en meget cool design, så ingen skade, der ikke to overskrifter og en. .. så det ville være stereło;)

mig, der kan lide den måde, det er godt, at en kvinde er interesseret i audio udstyr og endnu bedre, da det skaber: D

Manglen på kvinder i mit område bygherrer.Og kan også placere en forstærker?Hvem hjælper dig?Nå nej, vel er du ikke alene.

Kasia, I like this kolumienka.Du kan se en "damer" hånd "i overfladen - klare, glatte, uden" wodotrysków ", men det er det punkt. Bravo!Jeg er FOR.

super elegant finish bifald generelt fortælle sandheden så stor finish I'd fastgjort en smule af elektriske dele på grund af manglende crossover-diagram, men i alle de store, og ja: D

Jeg kunne skrive, ligesom de fleste, det er flot, at udførelsen er flot, at nøjagtig det virkelig godt spil.Hvorfor?Fordi kvinden er skabt.Ja, det er galt med finér på hjørnerne, godt, at alle de 6 diske til at passe sammen, at taleren lavet et hul i den dimension, stor.Men ...

Men det forum, de fleste strukturer er langsomt pauser uden for de rammer, der præsenteres i dette projekt.Folk er på udkig efter noget mere, nogle innovative løsninger, en maskine kaldet DIY & Akustik division en maskine med selv er, og mener virkelig, og se, at lyden af disse strukturer er bedre end fabrikkens udstyr.Ikke alle har en router, men kan allerede se en styrkelse af den interne, halvcirkelformet mur, ETC.Dette kan ses i en plan om at genskabe lyden.En "skole".

Her, manglen på.Udviklingsprojekt, men jeg håber det er ikke enden på brættet hurtigere, mere end lyd, højere kvalitet, ønsker, eller en kraftig bas lyd, eller analytisk, eller kan gøre dit koncept.

Dommeren har ikke for meget.Uden BR, i mono på en effektiv rør małoefektywny bas, problemer med Directivity, fordi store diameter membran.Men det er absolut bedre end pierdziołki computer kan være bedre end mange minitower.Som allerede vågen til dette, vil det snart bord mere.Det er lidt som en sygdom:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back