BRIGGS & Straton kopci blå efter aktivering af

D

darek101120

Guest
Hi:)

Plæneklipperen motor B & S Q45 produceret og brugt siden år 2005.
Hvert år skifter jeg B & S Olie og NGK Spark filterek, hver sæson er en kniv og et afkog ostrzony aldrig invaderet noget hård type af rod eller sten.I sæsonen mows omkring 30 timer.Aldrig repareret.

- Light touch
- Olive ikke tager
- Nowhere toget

men i denne sæson, da jeg postaju uge efter, at brandene er i blå og Zákopčie kopci så i 30 sekunder og stopper.Kan sod samt pauser i klipningen, så i 30 minutter.efter pausen, og også tændt Zákopčie tider, men så efter 10 sekunder af røg allerede ikke længere flyve.Det interessante er bakkerne igen efter en lang stilstand, og der er ikke tid.Svært for mig at bedømme, om noget alvorligt, er under opsejling, at disse slåmaskiner kommer så lidt som i maj.Normalt sætter jeg limen kun på olie til mig, er ikke blevet mindre.

Hvis nogen ved, hvorfor det nogle gange kan du Zákopčie af forklaring.
 
Røg, hvid, et tegn på olie afbrænding.Plæneklipperen kan blive overgivet til siden.
Kontroller oliestanden.Tilsyneladende er det motorolie allerede begynder at tage sagen i et minimumsbeløb.Hvis det virker korrekt, at jeg ikke skulle bekymre sig.
 
Da plæneklipperen fladt terræn, hvis det som olie var på tłumiczku det ville pokopciła 30 minutter og standsede, og når hun kopci august efter en lang stop lys.For 3 timer klipning af ballonen niediesko-hvid belysning vil flyve ind fra 3 gange.Lyset er let okopcona sort, men der har altid været.
 
Så du ikke bekymre dig om det, disse motorer efter en vis tid, altid begynde at brænde olie.
 
Disse er svage B & S motorer, der efter 5 sæsoner, noget begyndte at ske med motoren.Jeg kunne købe, at Honda kan blive bedre
 
Honda ikke anbefale dig den ubehagelige erfaringer med at bygge maskiner (save, asfalt, pumper, kompaktorer).Når du glemmer spin og få brændstof til motoren olie (åben indtagelse ventil) er hurtigt ved at blive udvisket.Repareres med to år i et byggefirma.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top