brudt soltag

W

wichulec

Guest
Hej.
Problemet med min soltag er beskadiget i en VW Golf 3, bor i nærheden af Bydgoszcz, og jeg kan ikke finde et websted, der beskæftiger sig med denne type fejl reparation, elektronik er effektivt kun den ene side af glasset er ikke ophæves, når du åbner.Jeg ville være taknemmelig for oplysninger på websteder eller i Bydgoszcz, Torun
 
Hej!
Mere for nylig, jeg havde et problem med soltaget i Golfie3.Sårbarheden lå i det faktum, at han ikke ønskede at lukke med én hånd (vi var nødt til at bruge en skruetrækker til at lukke den) Second Hand besøgte alle dele, alle former szroty!Glemme, at du vil finde nogle dele af soltag!(medmindre det er et mirakel) Så jeg kunne ikke gøre noget, men hvordan man kan ordne det selv.Det værste var hele soltag wyciąnięciem (''flaw''was sidder i en lille guide, der var forbundet med den såkaldte:''rope''and det er den guide pękła.Najpierw jeg ønskede, at en del sklejić (anbefales super lim-komponent, der, ligesom alle kleji) wywaliłem 30zł ham, men forgæves: (Så jeg tænkte på en delikat svejsning, men det viste sig, at dette er en lille del af svejsning, og jeg bare forkludre det mere. Så jeg brugte 2 små blade og vendte de små skruer. pobawiłem så lidt af kątówkąi arbejde i dag ....
I dit sted ville ikke være fantast, at han vil få nogle brugte dele til at være skræddersyet til den overkommelige pris ....
Prøv samme pokombinować reparation.Jeg formoder, at med dig er det samme problem ....
succes :):):)
 
medmindre du har en masse kontanter på nettet ....Derefter anden historie:)
 
Nå, standard skyld Golf 3Tilsyneladende fit guide (eller hele machanizm og uden briller, kan ikke huske præcis, lad nogen opsiger) den tomatpuré bodajrze b3, og er pålidelig, stress tilsyneladende, at han ikke przerabiałem endnu.
 
Big Pharaoh Wilekie Mange tak nemlig den aflæsse, fordi bare i dag jeg strippet den ch ....soltag, og det samme er mit problem, så banken i morgen, il gøre den del, som du har gjort, og vil være omkring igen tak.Hæng din øl.:)
 
No problem!
Kun efter installation af disse plaque (et af de top og en bund), skal du male dem godt, så de kątówką ikke stikke for meget, fordi hele hegnet vil blive svært at bevæge sig i metallet skinner!Jeg gjorde dette: For det første, at passe klinge og huller, så jeg gav M3 skruer (M2, men ikke det bedste jeg fik), finder anvendelse, og efter en omhyggelig spasowaniu (kan ikke spille) og derefter alt dokręciłem bolte uciołem kątówką samme formål.Så brød de skruer, således at skabe en slags nitte.Ved udgangen af zeszlifowałem igen for ikke at skruelåg er ikke stak for meget.Ideelt set skulle man manuelt kątówke fordi det er zajedziesz :):):)
En ting mere: Hvordan kan du skrue tin er endnu bedre, fordi du ikke behøver at give alle nødder og vil ikke være så tyk!Jeg er så gjort!
Tilbagemeldinger om fremskridt
hilse og succes
 
I min Passat havde de samme ting.Krakkede aluminium komponent i vejledningen (som med en kollega tidligere).Skleiłem distale og efter en måned, døde to personer.Du kan kun købe hele mekanismen for ...Jeg kan ikke huske, men universet: (
 
Disse klæbestoffer er alle bare gå ...værd.Hvor magten kommer tryk (belastning), som i tilfælde af at en del af soltaget klæbemidler simpelthen noget, de kan gøre.Jeg købte en anbefaling på børsen, som sælgeren af antioxidant-komponent lim.Når denne del er limet til den robuste bogstaveligt 2 soltaget åbent og lad limen.Jeg formoder, at dette er blot en del af et stop!

pozdrawiam
 
hej igen.
Jeg lavede denne badge på en anden måde end jeg polecałeś, ser du ikke har kombineret de to dele blaszkami og fastgjort med nitter en fra slutningen af det bøjet i form af bogstavet L og en bøjning ciagnie, at en del bagud.for selvfølgelig også nødt til at spille kątówką til at gøre et lille sted for pladen.
Nu, desværre, et andet problem opstod.Nå, jeg kan ikke justere soltag.Når svampen hopper ind i glasset låsen bør zamnnięta mig og hun begynder at skjule under tag, og som vi driver det ind i tag det ikke trække den tilbage kun Windows starter rozpierać som om det var til at løfte, fordi svampen springer op fra låsen.Hjælp mig !!!!!!!!!!!!!!Jeg er i en periode.Medmindre zkleje silikone og vil være tilfældet: D.
Tragedie.Jeg ser og jeg finder det ne ødelagte soltage, hvis kun at få dele eller nogle urzywanego at nævne helt.
 
Dette problem er typisk for den soltage og beskadiget, hvis du køber den på 95% er lige så slem.
Dette element, sammen med bånd i vores service koster 158 zł.
Det er duraluminium, eller materiale niespawalny modsætning til aluminium.
Ingen klæbestoffer ikke tage testen her, poniewż området er for lille i forhold til belastningen.
Jeg forsøgte og fik dette element med rustfrit stål ironwork.Basale værktøjer omfatter: migomat, vinkel slibemaskine, og neglefil.
Deres hverdag to: wink: robotter og kom ud som den oprindelige, det virker allerede 3 år uden problemer.
Hvis det gøres forsigtigt, er der ingen problemer med indstillingen.
 
og hvor er denne side?
Selv som et tilsætningsstof eller forseglingen er ikke helt i kontakt med tag det vil lække som denne szybedach om alt vil tilgå slange eller en chance for at videregive noget om podsufitówke?Jeg håber det ikke.Apropo indstillinger wszytsko allerede har gjort og er ca wszytskim Tak for din hjælp.Og fra denne idé med oprettelsen af denne nye dele alene sandsynligvis vil bruge.Igen, mange tak.:)
 
Velkommen
Desværre har jeg også har et problem med szybredachem: :) (- det er i toppen af ophævelsen af den ophævede, men skjult i taget ikke vil - bare håndtere åbning halv drej og klik derefter på markedet eller ej skælve - tror du det kan være den samme grund som beskrevet ovenfor? - Jeg vil tilføje, at bilen er en Seat Ibiza 94r. venligst nogle råd om, hvordan man kan løse det.
 
Til wichulca!
Prøv at flytte en hel podszlifować element.I mig svampen også ønskede ikke at skjule under låsen.Podszlifowałem element løsøre i vejledningen og begyndte at falde.Jeg kan ikke præcist forklare dig, fordi du kan være i et andet problem.Tag et kig på, hvad det er blokerer?
succes:)
 
Til Farao
Denne svamp hopper og skubber det under glastaget, men som jeg er nødt til at strække den springer tilbage netop denne svamp og glas er på plads og begynder albuen, fordi det rejser op.:)
De fremskridt, der allerede er, og det er stadig bare en stor og alt vil være oki.
Hilsen.
 
Jeg vil have at se ......Jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle dig, så der fortsat kan være forkert!

succes:)
 
I szyberdachach i volkswagenach serie 3 Golf vento passat B3 B4 er skadet i venstre side af den mekanisme, der fører til links bag uszkodeni Forums mekanisme. En af de links der ikke vil For selv om hver af dem nogensinde er kommet til dit websted, indgår de 410 zł kodzt er ingen rabat. tag baffle er brugt, det koster omkring 400 zł men af erfaring ved jeg, at den bedste løsning er at købe deres samlebånd og vi er sikre i deres næste vi ved ikke, hvor længe jeg beskæftiger sig med reparation stå soltage nær Plock hilse
 
Velkommen!Jeg havde det samme problem Passat venstre side af soltaget.Og hvad idéen om pladen er nok det billigste, fordi det koster lidt soltag beskadiget ved at købe den har nøjagtig samme fejl.Jeg er jeg sætte en plade-formede bøjle og to skruer vendte zeszlifowałem og klik derefter på OK.men det afhænger af, hvor i materialet vil break-even, men som regel på samme sted pauser.pozdrawiam
 
Hej! Ligesom mange ejere af golf jeg har et problem med den venstre guide soltag, fortælle mig, hvis reparation af dette kapitel bør elemento i. ..... hovednavn ????? koszmar.Jesli nogen give mig nogle tips Bede udtrykt dekan!
 
Gå til www.vwgolf.pl. Her vil du finde masser af tips.Men desværre er du nødt til at hente hele tagbeklædning.
 
Velkommen
Jeg har et lignende problem i min Fiat punto GT.baffel blev åbnet et halvt år og for nylig forsøgt, men effekten var dårlige.Eller er det alt, hvad du bliver nødt til at klæde sig af?anbringender hjælp!: cry:
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top