H
huggo
Guest
Hej, det er nødvendigt at gøre lille program, som har til at kommunikere med RS-232-maskinen og sende data via DDE.Det skal ligne unicode værdi af 41 modtager en relevant behandling af 42 den næste og så videre.
Send DDE er meget let også sikkert ikke et problem, men jeg ved ikke, hvilken vej du skal læse data i eksemplet fra ComPort data læses af komponenten Memo:
String tekst = ComPort-> ReadString ();
Memo-> Text = SelText;
AddReadBytes (Text.Length ());
Hvordan gemmer feltet "edit" den værdi, der tillægges "tekst" og 1, når jeg skriver, hvad jeg ser, når du starter programmet i skridt, men til sidst tænkte jeg, jeg kunne slette, at en eller anden måde bruge strcmp men det har vist sig meget
Send DDE er meget let også sikkert ikke et problem, men jeg ved ikke, hvilken vej du skal læse data i eksemplet fra ComPort data læses af komponenten Memo:
String tekst = ComPort-> ReadString ();
Memo-> Text = SelText;
AddReadBytes (Text.Length ());
Hvordan gemmer feltet "edit" den værdi, der tillægges "tekst" og 1, når jeg skriver, hvad jeg ser, når du starter programmet i skridt, men til sidst tænkte jeg, jeg kunne slette, at en eller anden måde bruge strcmp men det har vist sig meget