cam Sony DDV-007 [Tax-700] DVD-7000-problem, der kører

A

ascor44

Guest
Witam.jak sagde, og jeg er en nybegynder kan ikke klare det webcam, der bruger et par tygodni.Poniewaz menu i jez.angielskim, så jeg har indstillet tidtagningen at få iptymalny rezyltat.Zawsze åbnede monitorek melodi, og hun sagde det var ok, og da et par dage åbner jeg den skærm er en god spar, spar tilbage Migne koniec.Nie røde diodki og kan klare, at medmindre jakas automatiske lås, men når det kommer ud, kan man have sådan et webcam og pomoże.dziekuje og hilse på.

ikke alt er lige kontrolleres, aku er 3,7 V, load ordentligt med USB-kompa og comp kameraet ser, jeg troede, aku, men det er ok

Dette er endnu en basar produkt bruger logoet for Sony.For naturligvis indrømmer ingen til produktionen af denne "webcam".Du bør se på basaren, hvor du købte det, sælgeren af de mirakler, og klagen til at løse problemet.Jeg havde allerede på flere klienter med lignende produkter, og de var meget overrasket over, at dette ikke er et produkt fra Sony.Jeg tror ikke, det var en repareres enhed.

Så tænkte også, at nogle slags fake, men jeg drømte om små kamerce, og også kontant i august przelewa.Do ikke denne gang brugte jeg Sony Hi8 kamera, men noget der fra den alder powylewało august og er allerede nienaprawialna.Obecna købte allegro og rystede cool. Dog et par dage jeg tjekke aku og altid forbindes til USB-opladning kompa, så dzoistiku røde lys diodki.Spawdziłem spænding -3,5 V, selv tænde pære, men det var allerede tomme, så jeg kan upłynnośc el, fyr fortalte mig, med meget sjældne bruge det og få det til 2-lat.Jeszcze kontrolleres anden aku, måske her ligger problem.Bardzo tak for svaret og hilse

Faktisk vin batterispændingen viste, men intet andet i butikken tym.Sprawdziłem det gode batteri og alt fungerer. Tak for din hjælp, og jeg tænkte, at noget er ikke popsuło.Jednak basar produkt, fordi det er komplet beskrivelse på engelsk og er har en meget smigrende opinie.Pozdrawiam
PS.Oto link: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ecbuyph.com/digilife/ddv-7000.htm&ei=Fr0TSqziEsWN_QbSr7ioDw&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev = / search% 3Fq% 3DDigilife% 2BDDV-7000% 2BVAT-2BDigilife% 7.000% 26hl% 3Dda% 26lr% 3D% 26sa% 3dg

Modereret af arko100:

Brug venligst på knappen "Luk emne" (hængelåssymbolet)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back