CD Audio Player ved Kamil

ikke om størrelse.Desuden er der også mindre diske.
Jeg er bekymret over denne situation, for eksempel hvis du går til en sport lejr i en måned og 1 GB musik på din MP3 du niewystarczy;], for en sådan bajer, hvor du kan opchwalić i skolen: P Pozatym nyttigt at bruge din viden til andre enheder, for hvad hvem FLASH hukommelse;].

Transformeren er meget godt, fordi det hjalp constructor.Er sluttet til vekselstrøm og en større foranstaltning kom efter de målinger, det samlede strømforbrug, når du læser cd'er er 0.9A og biblioteket faldt i 0.5A
I øvrigt er leverandøren ikke fulgt op at stabilisatorer ikke er forbundet på måder, der går på Elce stabilisatorer eller begge magt indgange er forbundet til Power.Builder har tilsluttet output lm7805 af lm7812 siden cdeka boliger er ikke for varmt i august, og alt er godt.Spørge, hvorfor så forbundet: de 15V/1A transformator er udfoldet stand ikke huske, hvor mange der kom ud, men noget om begrænsningerne for 20V på 20V til 5V til at gøre en smule varme i august vil producere.
Et eller andet sted var spørgsmålet om, hvad er det forbundet: de amatør 2
Med hensyn til boliger vil jeg sige, at det ikke er rart, hvis disse skruer ...........
Pozdro

Uhuhu men komętów heheh.Men en eller anden måde ikke diy levende igennem den er formentlig bygget på chassiset og strøm forsyning, og da jeg ikke kan lide at have det hele, dziwięk er givet med et digitalt output, transformer er ikke engang varm efter 3h arbejde

Hvad der er sandt er sandt-elektronik er der ikke meget, men et køligt fryser, jeg vil kun de śróbki oven kan simpelthen boltet til deczka:) Og som for MP3-disk er som om nogen har tid og materialer, der kan kombinere Jeg personligt ville foretrække at købe kontant, fordi det er mindre og mere praktisk.Jeg så et sted i Allegro MP4 40GB for mindre end
$ 400.Det er, at mit indlæg: D

Meget pænt gjort projektet tilføje nogle disfiguration intet mindre, men resten af bolte rundt

Eller sådan noget, du lige gjorde.En lidt for simpelt, synes du ikke?Seneste i necie konstateret, at den driver cd-rom via IDE-port, at føreren havde en skærm, evnen til afspilning.MP3-filer ...men nu ved jeg ikke.I din meget udstyr jeg gerne dette træ kabinet.Men når det kommer til elektronik, desværre tyndt, i alt er der kun tilføjet et stabiliseret netdel.4,5 / 6 for en dejlig dækning.

pozdrawiam

PS Skift skruerne på den sorte med flade hoveder, bør det i høj grad forbedre æstetik.

słabiutko słabiutko ...kunne anvendes Bardzie kollega
pozdrawiam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back