cyt

H

HEVA

Guest
Hej.Min 6-årige vaskemaskine begyndt at strejke, kan nogen hjælpe mig i namierzeniu skyld ...
Penge er helt normalt.Når tiden er inde spinding vaskemaskine begynder at få vand!?!Så spin en tromme til venstre og højre pokręci, skyde vand, og i stedet holder spinding vandpumpe buczy, på et tidspunkt zahuczało underligt, igen spundet til højre og venstre og til at afskære ...og klops.Penge tungt som helvede (kan nogen hjælpe? Regards.

Hej.
Du må ikke frigives, indtil udgangen af det vand cyt mærkelige zahuczało kan pumpe stoppet (læse) blokeret?og venstre-højre rotation viser, at forskudt selv vaskeri og der er ingen spin.

Wtam.
Klego kontrollere hydrostatu forstærker, der er klart det, vil du finde det pozdjęciu forvæggen.Ryd pojemniczek den rigtige radiator.Ofte i disse sprzętach sådanne uheld, og derefter gøre praleczki frygtelige tåbelighed.Hilsen.

Tak for din vejledning.Jeg vil forsøge at komme ind, og jeg vil vide, om det er lykkedes:)

Samme problem var bare med min Whirlpool AWM 245.På min syfem var brudt sammen reservoiret i bunden af tromlen (den, der blev nævnt en kollega), for at være sikker rengøres kontakter i det hydrostatiske.problemet forsvundet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back