Daewoo DTF-2950K Chassis CP-850FX konverter defekte

K

Kandyse

Guest
Ingen off konverteren.STRW6754 nævnt, opto, og elektrolytter.Forsyningsspænding 14V STR N.4.Ingen kortslutning udgangseffekt.Jeg har ikke hybrider DP125, om det er muligt at tjekke modtageren?

I stedet for den linje deformation transistor, tilslutte en pære 60W, CE.

For naturligvis fjernet transistoren i begyndelsen af linjen i reparation og betale filial B 60W pære.Når du skifter til netværket den totale mangel på spænding med omformer.Du kan ikke høre den karakteristiske "skrigende".Modtageren synes at være korrupt efter en strømafbrydelse i netværket.

Diagram af pladerne har SE 5 / 2008.Jeg ville have nævnt disse to små dioder 1N4148 og jeg tror, der er en diode zen v. 6,2En kontrolleret modstande nær STRW?Se sti, eller når noget ikke urwałeś lodning.
ps / og måske dette STRW en trefny købt?

Serwisówkę har fuldstændig.Dioder, glas erstattes, og de modstande ligne nyt, fordi modtageren lige efter garantien.STRW købt på nr. ....... tung, og endnu var der ingen problemer med dem.Tak en meget, selv for mindre indikationer.I morgen skal jeg omhyggeligt kontrollere sekundærsiden strøm konverter og opto.Yours!

Og spændingen bag broen?R806 effektiv?R803?
Et problem at bruge SE130?Men det helt sikkert ikke har.
Kunstigt aktiveret konverter også ønsker ikke at rokke sig?

Broen spænding 330V.Alle modstande og målt op R806 og R803 også glat.DP125 hybrid nævnt en konverter ikke ønsker at flytte.Når du skifter til netværket mangler endnu rudimentære udgangsspænding.En anden udveksling STRW anlagt ingenting.I øjeblikket har jeg ingen anelse om.

Check det selv konverter transformer.Lidt, men når de sidder ned ....

Problem løst!Udskiftning alle ensretter dioder på outputtet af konverteren til at arbejde korrekt gendannet til modtageren.Tak for dit forslag.Yours!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back