Darek Kolatowski

• Thread starter Kapaciteter Kolatowski
  • Start date
K

Kapaciteter Kolatowski

Guest
Hvordan kan jeg løse dårlige sektorer på din harddisk?Er der nogen programmer, der beskæftiger sig med dette kan håndtere?Scan Disc ikke give råd.Hver gang viser dårlige sektorer andetsteds.

På forhånd tak for hjælp!
Kapaciteter.

Bad sectory fysisk skade, så det kan virkelig ikke løse dem, så der er planer at manipulere disk sektorer, at de ikke er læst af programmer og data ikke kan lagres på dem, hvilke sektorer undgås

Tak for svaret.Jeg vil forsøge at klare og WD Norton.Vi vil se, hvad der vil medføre.Hilsen.

:!: EasyRecovery Pro Kaza er perfekt program.

Din harddisk problem kan uddybe med hver køre kompa.
Hvordan du kører, og om den mistænkelige støj på arbejdspladsen?
Om det er partitioneret og hvor mange har du? Dette ważne.Napisz jeg kan forsøge at hjælpe dig.
Pozdrawiam
Jurek
lukaala (at) poczta.onet.pl

For det første, EasyRecovery data opsving er, og er det forum, fordi jeg gav links.Skriv i søgefeltet, som du ønsker.Eller måske drevet producentens hjemmeside kan du finde noget.

ikke kan korrigeres, medmindre badsectorów et program, men sjældent når

virkelig ikke det værd.kiedys "repareres", men nogle kom og begyndte at hælde næste, Kupé vigtige ting jeg ser, (. Der er intet at spare, især på dagens priser hardcore!

Virkelig emnet var "rullende" hundredvis af gange på forummet.De fleste af de såkaldte.BAD SECTOR'ÓW er forkert optælling blokke disk powpdowane primært af selve operativsystemet.Oprgramowanie drevproducentens at kunne håndtere denne type skade.Disse programmer bør kun anvendes til diske, der er blevet skrevet (og ikke f.eks Seatool'em for Maxtor).

Disse typer af programmer kan du finde på forum og netværk. [/ QUOTE]

: Arrow: Darek Kolatowski
Om dette emne, er det forum, er blevet rejst flere emner, for eksempel:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=17609&highlight=bad sektory
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=6932&highlight=bad sektory
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=5847&highlight=bad sektoryi bardzo dokładnie zapoznaj się z regulaminem forum viewforum.php?f=2

I dette tilfælde begynde at bruge knappen Søg!
Og omhyggeligt læse forum reglerne viewforum.php?f=2
Du kan altid tilføje til ovenstående stilling emner med dine spørgsmål og derfor ikke formere sig og ikke tilstoppes denne forum.Potraktuj anmodningen så vidt jeg kan se, at du er en ny bruger.

Altid finde nogen, der siger, at kun producentens software til at nulstille.Et godt bytte forskellige EIDE drev WDClear'em Bady havde nogle andre ikke gør, men der er ikke noget problem, og nogle af dem går fra den tid i over et år ...Den omstændighed, at en fra disken efter operationen mekanisme i SMART-program, men jeg vendte det IBM'a Drive Fitness Test og drevet var en Seagate ...Desuden er kun i en / g DFT, har denne mekanisme været slukket i andre programmer, der kan læses stsatus SMART.

Tak for alle råd.Jeg vil forsøge at gøre noget ved det.Og jeg vil vide, hvor jeg gik.Lille rettelse!Jeg ønsker ikke at reparere økonomien, men mere den fysiske opførelse af sektorer, skade og hvor effektive er de programmer til at fjerne dem.Jeg vil også gerne se, hvis reparationen er en chance for, at dårlige sektorer ikke vises (nu hver gang optræder andre steder).

Dziękuję i pozdrawiam!

For tre år siden, pludselig begyndte at problemer med min harddisk kan jeg ikke huske, hvis det ikke var en virus, efter et stykke tid, men det så alvorligt beskadigede sektorer, og jeg tabte nogle data, og jeg kunne ikke engang omformatere disken og derefter frelse var Amiga computeren.Måske ikke alle kender, men det Amiga computere bruger et andet format, så disken er formateret til Amiga og derefter tilsluttes til en pc og tilbage til den relevante standard for Rich.Denne disk er arbejder hele tiden har nu udarbejde et barn, men som et stort drev i systemet, og viser ingen fejl siden da.
Det eneste problem er, at nu lidt svært at finde Amigowca og jeg giver den som en nysgerrighed og for edu.
Pozdrówka.

hvis det er fysisk skade på Norton utylites enkle og ære for dårlige sektorer, der ikke blev brugt til tider var i stand til at er simpelthen fejlagtige oplysninger, så vil jeg anbefale at formatere disken med programmet wdclear eller lowformat

Med Amiga er en virkelig interessant ting, se, om der kan.For nu, kan hverken format eller WDClear-eller Norton Disk Doctor ikke klare.Jeg forsøger de andre programmer.
Tak for din interesse.Pozdrawiam!
Kapaciteter.

Ps.Denne disk er en Samsung SV 0844D, CYL: 16.383, HD: 16 SEK: 63,
8,4 GB / ATA-33.

Med denne formatering på Amiga er virkelig
er meget interessant.Fra min Amiga 1200
har allerede passeret mere end én disk pecetowy og jeg må indrømme, at
den sjældne en, der gjorde sig ikke løse.
Anbefaler, at du læser på min hjemmeside om formatering af Ami.

http://leszczamiga.prv.pl/hdprep.html

Værd.

Endelig har programmet bidraget LOFORMAT.Og siden da har Norton Disk Doctor og WD Clear gør.Men var stadig 38 MB af beskadigede sectorów, selv WIN98 og andre programmer gå korrekt på andre gode sectorach.

Med Amiga vil gerne læse, men den side, du giver ikke eksisterer.
Måske en dårlig adresse?

Jeg hilser og tak!

Ideen kan være et link HDPrep
og ikke navnet på den side.

http://leszczamiga.prv.pl/

Tak, jeg landede på siden.Før du læser, jeg har et spørgsmål:
om der er en chance for at lave dårlige sectory?--- De er ignoreret mig til at køre?

Opdele harddisken i partitioner, så en partition fandt sted på den beskadigede drev og derefter oprette partitionen logisk dysu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back