Darek Kolatowski

• Thread starter Kapaciteter Kolatowski
  • Start date
Amiga er et meget stærkt system til formatering og distribution af harddiske tilsluttet til det.
Hvis disken med pc'en har "dårlige sektorer" er den første jeg rippe alle data på min hdd
AMI og derefter give det en hurtig format.Hvis dette ikke hjælper den hårde få standard "low-level format drev"
og alt fra bunden.Hvis drevet ikke er kun naturligt og logisk uszokdzeń, læs skabt af systemet,
Dette kan redde ham.

Og efter hvad du ønsker at inddrive?Det er en stor risiko for, at selv de BS på fode igen efter et stykke tid falder sammen med de oplysninger, der er gemt på det.
JL

Når sluttet til den skadede harddisk WDC IDE-port.
Jeg vidste ikke, om skaden.
Det startede, og et par sekunder jeg lyttede i rædsel som noget pauser på disken fade (
Lyden var meget kraftig med stor hyppighed.
Kompa slukket.
Disken var beskadiget.Samme dårlige sektorer, men forsøgte at læse noget.
Hvad jeg igen på en anden disk.
Derefter sættes det i sin Amiga 1200 Tower.
Forholdsvis hurtigt identificeret ukodzone disk sektorer.
Jeg begyndte at spille.Beskadigede dele af en multiple-format overgav sig.For det første, jeg overtog miniature partitioner på disken beskadigede områder.
Jeg så resultaterne.Blok efter blok forsvundet skader.Dette varede i flere timer af intensiv-format.Formatowałem kun, hvad der er indeholdt skade.Hvert format er blevet gentaget mange gange, fordi der var ingen tvivl om, at når det format passeret korrekt.
Det lykkedes at gå ned for 5 år siden.
Disc WDC 3,2 jig hidtil fungeret uden at tage skade, og der er ikke en badblocku.Drive og han har forandret hans roser sig selv.
Ikke engang aner, hvad jeg gjorde med det:)

: Arrow: Azar
Hvis det var fysiske skader på pladerne det sformatowałbyś dette, så fungerede korrekt.Hoveder kunne ramme limiter og den fysiske badsectory ikke blot forkert gemt på disken sectory.

Krzysi0 skrev:

: Arrow: Azar

Hvis det var fysiske skader på pladerne det sformatowałbyś dette, så fungerede korrekt.
Hoveder kunne ramme limiter og den fysiske badsectory ikke kun forkert gemt på disken sectory.

At rengøre applet anbefale Maxtor drev - personligt, jeg formåede at redde ham omkring 30 pc Caviarów (to i min udarbejdelse af arbejdet er nu 3 år uden nogen fejl, selv om der tidligere er landet i skraldet), og flere enheder fra andre producenter.At understrege, at det ikke er testet på drev over 20GBLLFUTIL.EXEBeskrivelse:n / a

Når jeg vendte kompa og scandisk viste fejl på disken ", medmindre turde køre en time", samt vinduer fungerer fint.
På andendagen tur kompa og den samme situation igen, fejl på disken.
Kompa frataget alle primfaktorer og støves af, og problemet løst sig selv, kan have de samme situationer, eksponering.

Sig goddag til det flertal, ikke er enige nordpå disk læge var god, men da 2000-versionen er et nederlag symanteka men for sådanne rednings-diske er en side gå til producentens der er disketter til at reparere lig lovfornatowi som vil leve efter denne vil det være langlivet fordi producenterne frigive sådanne drev til butikkerne.et spørgsmål om faktisk hver disk har dårlige sektorer hilse

Jeg fandt noget af dette, men han har endnu ikke prøvet, hvordan det fungerer.

Ikke alle er dårligt sectory fysiske skader (skader på mekaniske luftfartsselskab).Ca. 50 prc.de skyldes problemer og såre den magnetiske medier (siden august 'przemagnesowalo «og selv formatering hjælper ikke).I sådanne tilfælde er det bare sensationelle HDD Regenerator.Applet er sandheden fajniutkie.Sikh sandsynligvis allerede kastede det på elektroden, den eneste forskel er, at den bløde kommercielle!Og her 'buckshee' dostepnu de elektrode?Det er også den gratis version, men den fastsætter kun den første sektor, og giver information om de andres fejl.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back