Den aktuelle udgave er på - se de emner stillinger.

L

LED5W

Guest
Velkommen

Den aktuelle udgave er på - se de emner stillinger.

Igen spørger jeg meget vage spørgsmål: Hvordan kan jeg tilbyde forskellige typer af objekter i objektet?Lad mig forklare.;)
Jeg skal betales af ReportProgress (backgroundWorker kontrol) med to strygere og to DateTime.Det er rigtigt, at de udføres separat, men noget jeg nødt til at erkende, hvad jeg har modtaget.Og så tænkte jeg at det kunne tilføje en parameter.Bare ikke ved, hvordan man passere to objekter af forskellige typer.Jeg fandt kun, hvordan man passerer en række ...
Please, en sådan forklaring.

Jeg forsøgte at passere et array object [], men jeg ved ikke, hvordan man kan læse den ...Forrige del er her.

Adgangskode på google kast.
Hver type kan kollidere med den type objekt, og objekt type kan kollidere med en bestemt type, som
Kode:

string str = "AAA";

Object obj = (objekt) str; (1)

...............

string str2 = (string) obj, (2)

Opret en klasse til at gemme de data, der indberettes
Kode:WorkerData klasse

(

indre streng streng1 (get, der er;)

indre streng streng2 (get, der er;)

interne DateTime date1 (get, der er;)

interne DateTime date2 (get, der er;)

)

marcinj12 Så meget er jeg kender.: P Pointen er:

Jeg skrev:Citat:Jeg forsøgte at passere et array object [], men jeg ved ikke, hvordan man kan læse den ...

hvis afsenderen ikke var tilfældet BackgroundWorker type (eller type af barnet) er efter
Kode:BackgroundWorker arbejdstager = afsender som BackgroundWorker;

At kontrollere, om pauseskærmen er aktiv listen over processer, jeg gør, og jeg kontrollere, om nogen af dem er udvidelsen SCR:
Kode:

Process [] Processer = Process.GetProcesses ();

for (int ProcessIndex = 0; ProcessIndex <Processes.Length; ProcessIndex )

(

if (Processer [ProcessIndex]. MainModule.ModuleName.EndsWith (c.exe ", false, System.Globalization.CultureInfo.CurrentCulture))

(

wygaszaczAktywny = true;

)

anden

wygaszaczAktywny = false;

)

Det ser ud til at de processer, der identificeres som systemet ikke har adgang rettigheder.
Du kan enten bruge exception handling blok prøve () fangst (), eller blot gemme den, så - så henviser til en proces navn, og ikke hele modulet og ikke undtagelsen.
Kode:

if (Processer [ProcessIndex]. ProcessName.Contains (. "SCR"))

(

wygaszaczAktywny = true;

)

Supplere de råd oberst marcinj12:
wygaszaczAktywny tildele = false; før starten på gennemførelsen af løkken, der så vil være advarsler om initialiseret variabel efter fjerner den anden klausul.

marcinj12 skrev:

Det ser ud til at de processer, der identificeres som systemet ikke har adgang rettigheder.

LED5W skrev:processName men ikke indeholder en udvidelse, så hvordan kan indeholde. "Scr"?

Widać omfatter forlængelse, hvis den er anderledes. Exe.O

Engang at vende tilbage til disse beføjelser - nogen, der kan skrive en "Process Explorer" og ved, hvordan det er.Jeg vil tilføje parentes, at jeg er den administratorrettigheder.

marcinj12 kan du fortælle mig, hvordan du kontrollerer den parameter, der har kørt?:)

På de fora, du kan finde de samme problemer: Link
I min "ikke giver mulighed", såsomSvchost-proces, antivirus (AVP) og flere andre tjenester, men kunne ikke se nogen "regler".Og jeg desværre ikke ved, hvordan du: (

Hvis nogen kender svaret på det sidste spørgsmål i mit forrige indlæg - svar venligst.Hvis nogen vil løse gåden om adgang (herunder en løsning) får ekstra point.
<nieaktualne>

Det er sandsynligvis relateret til ACL er omhandlet i de nævnte samtale, at linket citerede marcinj12.For at få adgang til flere processer (desværre ikke alle) skal du indstille passende "privilegier" for deres proces.Mere specifikt skal du bruge API AdjustTokenPrivileges at indstille til retssagen seDebugPrivilege.Vil bemærke, at du kun kan gøre det, når processen kører som admin.Anvendelse:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa446619% 28VS.85% 29.aspx
og
http://www.pinvoke.net/

Læs lidt om DllImport i C # og bør være i stand til;)

pozdrawiam

działający przykład?

Kan du give den simpleste
arbejder eksempel?

Nogle processer er beskyttet.
Jeg noterer mig, at der efter opfordring Process.GetProcesses (); du kan få de processer, der udføres i en anden session, end din egen - især i server-systemer, hvor der både kan være aktive: konsolsessionen og to møder i Remote Desktop, og undertiden mere.

Citat:Hvis nogen vil løse gåden om adgang (herunder en løsning) får ekstra point.

Her har du et sæt seDebugPrivilege bruge toilet pinvoke #:

http://rongchaua.net/blog/c-how-to-enable-sedebugprivilege/
http://rongchaua.net/Web/Source/Program.cs

pozdrawiam

Og jeg håber for evigt borte er de dage for at skrive programmer, der kun kører med administrator-konto ...

x3r Tak for din hjælp.dette eksempel en smule omfattende, men alt er skrevet.Jeg vil læse, kan załapię.: P

Ingen fortæller mig, at programmet er til kun at fungere på administrator konto - konti kan forlænges funktionalitet som de tidligere nævnte Process Explorer.Som for andre processer, medmindre sessionen er nok til at kontrollere SessionID?

Ja, bare SessionID.

Interessant faktum: OpenOffice ikke klare sig helt i terminalen miljøet.Vi beklager: (

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back