Denne pc er ikke understøttet af System Recovery Skiver ...

B

Broda196

Guest
Compaq Presario F545 EA efter formatere drev starter wgrywac Vista fra pladen recowery derefter fejl popper op (denne pc er ikke suported af systemet recowery dics.You ikke vil være i stand til fortsat at recowery dette system med disse dics) noterer sig, at de samme twozylem plytka recowery nogle år siden (det er naturligvis ikke kontrolleret)
Please vink om, hvad vi gør nu - efter garantiperioden bærbar købt i UK, har jeg alle de beviser,
nr. købe Vista etc
Med venlig hilsen og tak til toppen tips

Her har du svaret:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=847010

Thanks a lot, men ser dem given stronki er en del af Linux (Jeg kender ikke så godt engelsk) Please forslag om muligt på polsk
Tak igen for din interesse for dette emne.
forsøgt at hente xp-prof, men oplevede et manglende drivere til min model Presario 545EA
Jeg vil gerne spørge, hvordan det var tilfældet med win7 (wlasnie sciaga det er det år, for fredag) fra hvad jeg har læst om det forum er en database, som indeholder en stor bLagt efter 6 [minutter]:hvordan man kan køre installationspakken hentes fra den angivne stronki besked popper op, at pakken er ikke af denne processor type (for mig er det AMD Turion (tm) 64x2 mobile

Løst problemet ved at installere 7rc vinder, efter min mening efter testning Vista (ca. 2lat) vine 7rc fungerer meget bedre, for eksempel blæseren på procku ikke næsten non-stop, som det var miejcse i viscie (nogle værker i corelu, memores TV osv.), desværre har jeg ikke sammenligning med de spil (aldrig spille)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back