Dette er ikke nogen grund til at konkludere, at alle højttalere, som spiller en gennemsnitlig producent.

J

jubiler925

Guest
Velkommen

Hvem taleren modeller 16 cm fra tilbuddet selv anbefale JL Audio?

C2-650
C5-650X
C5-650
VR600-CSI

Og hvad er pytanko sætter en udtalelse om Front JL lyd, fordi noget ciezko Find en ..subach alt om.

Vil være at
wzmak JL Audio 300 / 1 v2.
Højttaler til Suba JL Audio 12w3v3-4
Bages i Suba JL Audio 500/1v2

Jesus endelig nogle andre forbehold end de Helix, PB, mv.Jeg er selv nysgerrig om udtalelser, jeg har aldrig haft kontakt med disse blokke.

Joel er en kraftfuld elskovsmiddel, som ingen taler?hehehe

En eller anden måde jeg kan se de mest C5-650 - selv ligner til subwooferen.Disse er fastsat ZX koaxialny.C2 er lavere end den model.Sidstnævnte også COAX.Desværre, jeg havde ingen kontakt, men jeg vil C5-650.

Det er nu kommet til mig hurtigt, så en i 2 enkle sætninger at forklare, hvad der er forskellen mellem C5-650 og x coaksialnymi?

Velkommen
C5-650 har diskanter separat, og disse er forbundet med koaksial diskanter fra midten af bas.Placeringen af højttaler-subwoofer under gennemsnittet (nederste dør) påvirker ikke så drastisk som at modtage lyd-diskanter er placeret der.
Må ikke helt forstå, hvad sandheden, hvorfor vil du auto "umundurować i en producent.Betyder ikke, at de vil spille bedre end produkter fra forskellige producenter.
Jeg er nu på udkig efter en subwoofer til mig og jeg havde to kriterier: der er behov for at stige ned lavere end de it-MDS og fra ham til at være lidt hurtigere og hurtigere.Jeg fik et par typer, og der var få talere, der normalt findes i Polen.Derfor, han rådede mig til at fokusere på, hvad der er vigtigst -> højttaler der spiller og ikke blive kaldt eller ligne.

Gregory tak for den forklaring er virkelig ikke en god løsning, at diskant var integreret sammen med s redniosiskotonowym.

Bare jeg har en meget god pris for producenten, har resten allerede sat så jl lyd, som der ikke Front.

Sandsynligvis gjort valget, vil vi se, hvad det er værd spzret ...:)

http://cgi.ebay.com/JL-AUDIO-ZR650-CSI-6-1-2-CAR-COMPONENT-SYSTEM-ZR650CSI_W0QQitemZ260381350824QQcmdZViewItemQQptZCar_Speakers?hash=item3c9ff01ba8&_trksid=p3286.m20.l1116

Ikke forvente mig at være i dit sted et parti.Hvis JL er det velfortjent ry, når det kommer til subwoofer-højttaler er S har ikke været hans domæne.Selvfølgelig, når jeg lyttede til venner af sølv (undtagen TR eller VR-650 eller noget lignende), men ikke gør os det indtryk. Dette er ikke nogen grund til at konkludere, at alle højttalere, som spiller en gennemsnitlig producent. Hvordan kommer wygrzej, lytte og skrive en anmeldelse og sammenligning med andre lyttede, der har.

1365 ....og hvis du kender os?Sats 3 blokke

Indlæg i vejen for, hvordan man samler en hel lyd gennem vinteren Jeg vil vide, hvordan udstyret er at skrive

Jeg havde to 10 "JBL brændt, havde jeg en Alpina 12" brændt, besluttede i august til JL, stadig spiller.Tilsyneladende er gode.

Udstyr derhjemme er på tide at begynde at forbinde wszytsko

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back