Devi 550 - gulvvarme sensor.

S

siemacotam

Guest
Jeg har dette problem cirka 4 år siden, gik jeg ud da jeg købte den gulvvarme sensoren.Alt arbejdet omkring 3 år længere om at varme og reagere på nogen indstillinger.For at vise temp sensor, og alt jeg så, når siden er wszsytko ok, det forekommer mig, at det ikke giver signa wychadzacego eller beskadiget er varme i gulvet.Hvordan kan jeg kontrollere dette og udelukke noget?Hvordan kan det rebooter til fabriksindstillinger?

Hvis du kender engelsk er her du instruktioner
http://www.devi.co.uk/downloads/devireg/08090680.pdf

Hvis du ikke taler engelsk, og du har Original polsk til hans model er en flytte alle indstillingerne fra begyndelsen, fordi måske noget forkert indstillet.
Hvis alt er OK markeret og du er nødt til at kontrollere kontinuiteten i varmekablet og forbindelser.Lagt efter 5 [minutter]:Muligt, at nogen legede med det og tændt uret mode, er det mindste varme, eller optioner, der gensidigt udelukker hinanden.

Modereret af serwisant73:

Berygtet for udstationering uden polske diakritiske give en kollega advarsel.

Nå, jeg ikke huske det, der skal spilles med nogen.Hvilke muligheder er gensidigt udelukkende?Polsk dorwałem anvisninger, men der er en ydelse som beskrevet i meget generelle vendinger, kun grundlæggende programmering kapaciteter.Jeg vil prøve at genstarte den, men jeg ved ikke hvordan man gør det, jeg forsøgte at afbryde strømforsyningen, men det gør ikke - er sat i hukommelsen.
Jeg ved ikke, hvordan du kontrollerer kabel kontinuitet og ved ikke, hvad mirakel kunne afbrydes \ undermineres, når det er i væggen ...

Der skulle brydes, kan blive blæst eller stik på linkene er plettet.
Jeg kender ikke denne model, men hvis knappen ikke er nulstillet (kan være lidt på kampen, hvilket kan være tilfældet fra kabelforbindelser), du er nødt til at indstille alle indstillingerne igen.
Valgmulighederne er gensidigt udelukker hinanden, som f.eks, hvis du indstiller en temperatur på 20 grader på uret, og skifte til manuel kontrol, er i nogle myndigheder er nødt til at manuelt indstille temperaturen, for hvis du ikke afleverer det til temp vil være den lavest mulige på en given controller og dermed ikke omfatter opvarmning, selvom du indstiller uret 20 grader.Lagt efter 5 [minutter]:Også muligt, at opvarmning har en stor samling i forhold til styrke og kontrol stifter przepalily over tid.
Jeg mødte ofte med de selskaber, der sælger selvopvarmende montarzu give fuldstændige kontrol med 10A, 20A og opvarmning afgift, men ikke give instrukser om at anvende relæ.

Jeg tjekkede, eksklusive optioner.Og selv slettet indstillingerne fra hele ugen og efterlod kun en indstilling på "nu" --- det er stadig ikke muligt opvarmning ikke virker, så tjek kontakter endnu.Men jeg tvivler på, at det var årsagen.

Eller måske bare en defekt varme sensor?
Måske ville jeg købe, billigste sensor og undersøgt, om det ville virke?
Hvad med denne idé?

pozdro

Måske sprawdziłbym på sensoren på dens udgangsstrøm er der, kan det formentlig udelukke skader på føleren?

Hvad jeg kunne se Nuværende Flow?Dette kunne udelukke en defekt detektor.
Jeg kunne måle modstand kabler, der går gulv til gulv opvarmningsanlægget (ikke wime hvordan er det professionelt kaldes), men jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg forventer, at der satwierdzić, at alt er ok?
Please hjælp.

Fjern regulator fra kan og bagsiden er beskrevet i LN og LN O (side 29 polsk manual - de første to til venstre se på bagsiden af boliger).Forbind ledningerne i stedet for den varme måtten pære.Den registeransvarlige (7, 8 siders manual) for at indstille manuelle kontroller og indstillinger på den regulerende højere end den omgivende temperatur.Efter et stykke tid pære skal lyse op.Så sæt temperaturen lavere end det omgivende, pære bør gå af.Så sæt en højere temperatur (lampen lyser) owiej kontrol varm luft til varme sensoren til den indstillede temperatur (pære skulle gå ned. Dette vil betyde, at tilsynsmyndigheden skal være effektive. (På side 26 er de fejlmeddelelser). Nu er vi tjekke måtten. Hvis du har universal meter, så tænd for den, og når modstanden målinger har afbrudt fra regulator sætte meter til enderne af måtten, display bør blive vist modstand i Ω eller kOhm (mat effektiv). Hvis der ikke tegn eller anden form for meget store MOhm mat beskadiget. Andre hvordan du tilslutter den direkte til en væg mat og se efter nogen tid, hvis gulvet er varmt (for ikke at gøre det omhyggeligt og adfærd sundhed og sikkerhed).

Sandsynligvis er det defekt relæ i termostaten (koste omkring 170 PLN).

At udelukke andre elementer er bedst at kontrollere:
- Floor sensor, som er egnet modstand omkring 15 ohm på 25st.C (sandsynligvis effektiv - hvis den blev beskadiget i august wyswielil fejl)
- Check Mate opvarmning: opvarmning modstand ledninger - (under måtten eller du kan beregne en værdi)

Du kan også skifte til manuel mode, indstille max temperatur, og efter nogen tid at tjekke spænding på outputtet af termostaten.Termostaten Devireg 550 kaldes et indeks.ballon det viser, at den målte temperatur er lavere end målet, men dette betyder ikke, at opvarmningen termostaten fastgjort (sådan en smart termostat), derfor skal vi bare nødt til at vente et stykke tid.:)

Hvis noget så spørg jeg vil forsøge at besvare.
Instruktioner polsk jeg kan sende en e-mail.

Med venlig hilsen
Tom

Jeg købte en ny guvernør.
Efter installere Jeg ventede et stykke tid (ca. 15min - da der efter en tid mere eller mindre varme er tidligere følt), og intet virkede.Jeg forlod det ødelagt, at du bliver nødt til at hammer pladen i badeværelset ...og jeg kommer her i en time og elegant varmer fødderne!

Beskadiget var en guvernør.
Jeg ved ikke, hvad der forårsagede skaden, for hvis udstyr bør ikke sådanne "sætte sig ned" med alderen efter 4 års brug ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back