Directory af elektroniske komponenter Tesla

R

r2d2004

Guest
Velkommen

Det er rigtigt, at produktionen af halvledere elementer af vores naboer syd for grænsen (tidligere Tesla), vi nu har sjældent haft til at behandle, i øvrigt, som de elementer i vores Cemi PRLu periode.Nogle gange, dog vil noget, skal findes i de gamle lagre, og det ville være interessant at vide, hvilke parametre til transistoren som KC507, eller LED KA261, eller hvad er det system, MAA661 osv.

Kataloger er tilgængelige på Tesla EleNocie:

Tesla til EleNocie (disse er blot scanninger af hele mapper, som du downloade og gennemse hele side efter side for at finde det emne - tidskrævende)

og
HER (lettere at søge end EleNocie, fordi der er links til de enkelte poster, arrangeret alfabetisk hvorfra vi overført til den relevante side af biblioteket).

Med venlig hilsen
PS Jeg skriver et nyt tema, fordi moderatorerne lukke alle de eksisterende problemer med mapper - en "klistret".I anledning af info for moderatorerne at databasen "Elka" Jeg har ikke fundet Tesla's telefonbøger, som ikke ville beskyldte mig igen, at jeg giver links til udenlandske parter.

På den lejlighed, fjern venligst min sidste post (ca. lukket, så jeg kan ikke gøre) med dette emne:

topic16031-30.html

...fordi det drejer sig om stillinger, der allerede er blevet slettet af en moderator.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top